Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaginęła przesyłka Allegro kurier Dpd AD. Przesyłkę zakupił przedsiębiorca od przedsiębiorcy. Kupujący żąda wysłania ponownie tego towaru. Czy muszę mu wysyłać ponownie towar czy czekać na rozpatrzenie reklamacji .
reklamację złożyłem jako sprzedający.
@al-max2016 Czy możesz podać numer przesyłki, o którą chodzi?
Nie musisz od razu wysyłać paczki ponownie, ale jako sprzedawca masz obowiązek doprowadzić sprawę do końca. W tym momencie najlepiej poczekać na wynik reklamacji z DPD - to na Tobie ciąży odpowiedzialność za przesyłkę aż do momentu jej doręczenia kupującemu.
Jeśli kurier uzna reklamację, wtedy spokojnie wyślesz towar ponownie. Tak to standardowo wygląda.
@gdvorek nie ma obowiązku bo jest to transakcja B2B , ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie , aby jako profesjonalista pomógł klientowi
@al-max2016 żąda ? 🤣 , może Cię tylko ładnie poprosić , w chwili wydania paczki przewoźnikowi Twoja rola się skończyła .