anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zaginęła przesyłka Allegro kurier Dpd AD

al-max2016
#9 Pomysłodawca

Zaginęła przesyłka Allegro kurier Dpd AD. Przesyłkę zakupił przedsiębiorca od przedsiębiorcy. Kupujący żąda wysłania ponownie tego towaru. Czy muszę mu wysyłać ponownie towar czy czekać na rozpatrzenie reklamacji .

reklamację złożyłem jako sprzedający.

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@al-max2016 Czy możesz podać numer przesyłki, o którą chodzi? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

al-max2016
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@al-max2016 

Nie musisz od razu wysyłać paczki ponownie, ale jako sprzedawca masz obowiązek doprowadzić sprawę do końca. W tym momencie najlepiej poczekać na wynik reklamacji z DPD - to na Tobie ciąży odpowiedzialność za przesyłkę aż do momentu jej doręczenia kupującemu.

Jeśli kurier uzna reklamację, wtedy spokojnie wyślesz towar ponownie. Tak to standardowo wygląda.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek nie ma obowiązku bo jest to transakcja B2B , ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie , aby jako profesjonalista pomógł klientowi 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@al-max2016 żąda ? 🤣 , może Cię tylko ładnie poprosić , w chwili wydania paczki przewoźnikowi Twoja rola się skończyła .

oznacz moderatorów