anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot 1 produktu który przyszedł w 2 paczkach

Client:70650048
#7 Wielbiciel

Zamówiłam produkt który przyszedł w 2 wielkogabarytowych paczkach. Produkt okazał się nie być produktem który zamówiłam. Muszę odesłać na swój koszt ( za który teoretycznie mam mieć zwrócone najniższą opłatę). Ale w opisie produktu było że zwrot będzie za darmo, problem był że na jedną paczkę a nie dwie. A teraz mam ją opłacić a sprzedawca teoretycznie ma oddać choć początkowo nie chciał produktu 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:70650048 sprzedający wydał decyzję i zwrócił wpłatę bez odsyłania przedmiotu.
Czy mimo to, chcesz odesłać do niego to zamówienie?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:70650048
#7 Wielbiciel

Tak. Nie mam samochodu a to dwie ogromne paczki i śmieciowy produkt który musiałabym utylizować. No i teraz rzada nadania produktu o 7:20 rano w niedziele i dowodu nadania strasząc sprawa cywilno- prawna. Allegro napisało że pieniądze otrzymam 3- to dni. Jeszcze nie mam kwoty zaksiegowanej

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:70650048 czy możesz podać mi numer tego zamówienia? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:70650048
#7 Wielbiciel
  • 3c18a450-9ec1-11f0-a6cc-b3145592fdde
  • Screenshot_20251005-093142.png

     


oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:70650048 dziękuję, sprawdziłam to zamówienie i 3.10. sprzedający zlecił dla Ciebie zwrot pieniędzy i jest poprawnie zrealizowany co oznacza, że po weekendzie środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie. Sprzedający w dyskusji poinformował Cię, że uznaje Twoją reklamację bez konieczności odsyłania towaru, więc przedmiot może zostać u Ciebie. Nie musisz go odsyłać sprzedawcy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:70650048
#7 Wielbiciel

Sprzedający miał obowiązek zamówić i odebrać swój produkt, którego zadal po nadania potwierdzenia ode mnie....prosiłam allegro o wsparcie z zakończeniem tego zakupu do końca. Wsparcie otrzymałam....niestety sprzedający nadal nęka i wymusza zmianę opinii... Każdego kto jest nękany i jest wymuszany zmiany opinii chciałabym zachęcić to nie ulegania i zgłaszania allegro. Tylko w ten sposób wyeliminuje się tych sprzedających. Mój nieuczciwy sprzedawca ma znaczek super sprzedawcy a ja śmiem twierdzić że zuchwałość działania nie jest jego pierwszym nękanie 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Client:70650048, w jaki sposób sprzedający Ciebie "nęka"?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:70650048
#7 Wielbiciel

Był uporczywy kontakt na mój telefon, pomimo wielokrotnego zwrócenia uwagi by przestał. Manipulacja jego prywatną sytuacja, że mam być człowiekiem itp...do czasu aż allegro dyskusja1 była zamknięta przez błędną decyzję. Wtedy Pan zaczął straszenie i groźby np sprawa cywilno- prawna. Decyzja allegro była ok 19 w sobotę a już o 7:20 niedziela pisze że mam mu dać potwierdzenie nadania paczki. Ponieważ był już zablokowany na prywatnym numerze pisał przez Allegro komunikator. Całą korespondencję przesłałam do Allegro. Szybko otrzymałam pomoc. Sprawa sprzedawcy- kupiec została zamknięta. I choć był poproszony o wyłączny kontakt na dyskusji by ustalić kuriera to w ogóle zdecydowanie dalej wywierał nacisku na opinie moja. Choć na wstępie miał także informacje od doradcy że mam prawo do opinii i nie powinnam czuć zastraszania. Trzymałam się uzgodnienia kuriera. Niestety transakcja zakończona ale kontakt nadal jest przed allegro. Uprzedziłam Pana sprzedającego że odstępie od zgłoszenia jego zachowania na policję jeśli zakończymy sprawę szybko i sprawnie, czyli zamówi kuriera ja nadam paczkę I tyle. A on dalej pisze by wymusić zmianę opinii. Póki co przez Allegro ale przez ostatnie kilka dni kontaktu, niestety obawiam sie że skoro nic nie podziałało na niego to ludzie mają różne zachowania, a jego zachowanie jest obsesyjne i nie widzi nic poza swoim celem, czyli otrzymania pozytywnej opinii

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:70650048 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz i prześlij zrzuty ekranu wiadomości ze sprzedawcą, o których piszesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:70650048  Czegoś nie rozumiem w twoim opisie.

Jeżeli produkt okazał się być niezgodny  z zamówieniem to nie wykonujesz zwrotu lecz składasz reklamację sprzedającemu.  Sprzedający ma obowiązek sam sobie zorganizować odebranie niezgodnego przedmiotu i  dostarczyć ci produkt zgodny z zamówieniem.

uzupełnienie - teraz doczytałem że sprzedający już zwrócił pieniądze, co oznacza ze uznał  reklamację.  Pozostało jeszcze niech sobie sam zabierze niechciany towar.

oznacz moderatorów

Client:70650048
#7 Wielbiciel

Sprzedający od wczoraj mnie nękał o zmianę oceny. Zorganizował rano w sobote kuriera na poniedziałek. Dostałam etykiety. Nie zmieniłam oceny produktu więc popołudniu odmówił kuriera. Poprosiłam o pomoc allegro przez dyskusje. Odpowiedź była w sobotę popołudniu była że ja mam odesłać a sprzedawca odda najniższą kwotę możliwa. Sprzedający zaczął mnie od soboty popołudnia nękać o potwierdzenie nadania. I choć pieniądze ( zrozumiale) mają iles dni na zaksięgowania i administrację, nie są jeszcze zaksięgowane. No i jak rozumiem że też na zwrot jest czas i nikt przy zdrowych zmysłach nie sądzi że nadam paczkę w nocy w niedzielę. Też sądzę że przez niezgodność produktu i chciałam przesłania produktu który zamówiłam jednak na allegro reklamacja była natychmiast uznana bez prośby o zdjęcie produktu lub chociażby opis produktu który otrzymałam...po prostu jestem nękana teraz przez nie zmienienie opinie wystawionej i straszona sprawa karna za nieodwołalnie produktu. Czy mogę prosić o podstawę/ regulamin gdzie znajdę opis ze sprzedawcą ma zorganizować przesyłkę. Oraz jak się skontaktować z kimś kto może rozwiązać tę sprawę bo dyskusje mam zamknięte i próbując się kontaktować z allegro dostaje wiadomość od sprzedawcy, więc już nie będę się dalej wciągać w te jego absurd 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:70650048   Allegro ma podgląd historii transakcji  i zależy od tego co zaznaczyłaś  klikając  ZWROT.   Jeżeli klinęłaś zwrot bez  reklamacji to Allegro traktuje sprawę  jako zwyczajny zwrot i  niestety koszt i obowiązek zwrotu należy od ciebie.

Spróbuj negocjować ze sprzedającym, obiecaj że jeśli zabierze te paczki to usuniesz ten komentarz.  Bo tak naprawdę takie pospieszne pisanie komentarzy przed zakończeniem sprawy nie jest dobrym pomysłem,  co nagle to po diable.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@br. Ale jest tu pewne ale... sprzedawca uznał reklamacje bez zdjęć i produktu tylko wychodzi na to że poszlo o zwrot kasy bo mial prawo wymienić / naprawić i pani pisze o zwrocie że prosiła allegro o dodatkowe etykiety bo miał być darmowy, czyli wygląda to na wymuszanie odstąpienia od umowy i jeśli do tego doszło to zgodnie z prawem zwrot jest kosztem kupującego a towar nie jest już jego czyli nieodsylanie może być zgloszone jako przywłaszczenie. To sprzedawca decyduje w reklamacji czy odbiera towar na swój koszt jest już po reklamacji zakończonej odstapieniem więc ten art nie ma zastosowania.

oznacz moderatorów