Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy tylko u mnie brak możliwości zamówienia przesyłki?
"Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później."
@www_rabacik_pl Skontaktuj się z Kupującym w tej sprawie. Prawdopodobnie nie podał czeskiego numeru telefonu lub podał numer stacjonarny. Zamówienia z dostawą do Czech do punktu odbioru, wymagają podania czeskiego komórkowego numeru telefonu.
Zobaczymy co i kiedy odpowie. Takie sprawy Allegro powinno walidować przy składaniu zamówienia od razu z kupującym. Czy to nie jest bez sensu bym się musiał domyślać jakie powinny być poprawne dane do przesyłki?
Takie sprawy jak długość pól, obecność numeru budynku, poprawność nr. telefonu. To powinno być sprawdzone w chwili składania formularza zakupowego.