Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient z Czech z numerem Client:122828708 otworzył dyskusję na temat zamówienia nr: 11675561076. Powodem jest niezgodność z opisem. Nie wiemy jednak w jaki sposób opis został przetłumaczony z języka polskiego na czeski. Pisałem po czesku prosząc o wyjaśnienie informacji wszędzie gdzie się dało, wysłałem nawet SMS. Klient nie skontaktował się ze mną. Co robić? Dziękuję. Pozdrawiam, Oleksij
@Luniko-handmade Czy zaproponowałeś klientowi w dyskusji konkretny sposób rozwiązania zgłaszanego przez niego problemu? To istotne, bo nasz pracownik zwróci na to uwagę, jeśli klient poprosi o interwencję.
Napisełem:
Dobrý den.
Co přesně neodpovídá popisu peněženky? Popis byl původně v polštině a Allegro automaticky překládá popis do češtiny. Tento proces nemáme pod kontrolou. Požádejte prosím o bližší informace.
luniko
to zanczy:
Witam.
Co dokładnie nie zgadza się z opisem portfela? Opis oryginalnie był w języku polskim i Allegro automatycznie tłumaczy opis na język czeski. Nie mamy wpływu na ten proces. Prosimy o więcej informacji.
luniko
Klient chciał zmienić portfel na inny, ale nie było informacji dlaczego ani który. Klient po prostu się nie kontaktuje.
@Luniko-handmade proste 14dnia reklamacja odrzucona z powodu braku złożenia pisemnych wyjaśnień odnośnie braku niezgodności z opisem towaru oraz braku sprecyzowania roszczenia reklamacyjnego
Innymi słowy, trzeba czekać? Czy obniży to jakość sprzedaży? Dziękuję.
@Luniko-handmade nie obniży o ile odpowiadasz do 24h po nim w dyskusji i rozpatrzysz reklamację w terminie 14dni od zgłoszenia (bo dostaniesz protectem w twarz jak tego nie zrobisz)
Dziękuję bardzo 🙂
w soboty i niedziele termin odpowiedzi nie biegnie w święta też (24h)
Pracujemy w weekendy i staramy się odpowiadać w ciągu 2 godzin. Skontaktowałem się już z kupującym trzykrotnie w każdym z dostępnych kanałów. Mam nadzieję, że zostanie to wzięte pod uwagę, jeśli klient nigdy nie odpowie lub będzie niezadowolony.
masz podkładkę że się kontaktowałeś i próbowałeś załatwić sprawę. Napisz w dyskusji np 10 dnia że jesłi nie poda konkretów co i w jaki sposób reklamuje za niezgodność z umową to będziesz zmuszony reklamację odrzucić bo nie jesteś wstanie domyślić się za niego przyczyny reklamacji
Dziękuję bardzo. To świetny pomysł.