anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja z klientem z Czech

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Klient z Czech z numerem Client:122828708 otworzył dyskusję na temat zamówienia nr: 11675561076. Powodem jest niezgodność z opisem. Nie wiemy jednak w jaki sposób opis został przetłumaczony z języka polskiego na czeski. Pisałem po czesku prosząc o wyjaśnienie informacji wszędzie gdzie się dało, wysłałem nawet SMS. Klient nie skontaktował się ze mną. Co robić? Dziękuję. Pozdrawiam, Oleksij

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Luniko-handmade Czy zaproponowałeś klientowi w dyskusji konkretny sposób rozwiązania zgłaszanego przez niego problemu? To istotne, bo nasz pracownik zwróci na to uwagę, jeśli klient poprosi o interwencję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Napisełem:

Dobrý den.
Co přesně neodpovídá popisu peněženky? Popis byl původně v polštině a Allegro automaticky překládá popis do češtiny. Tento proces nemáme pod kontrolou. Požádejte prosím o bližší informace.

luniko

to zanczy:

Witam.
Co dokładnie nie zgadza się z opisem portfela? Opis oryginalnie był w języku polskim i Allegro automatycznie tłumaczy opis na język czeski. Nie mamy wpływu na ten proces. Prosimy o więcej informacji.

luniko

Klient chciał zmienić portfel na inny, ale nie było informacji dlaczego ani który. Klient po prostu się nie kontaktuje.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Luniko-handmade proste 14dnia reklamacja odrzucona z powodu braku złożenia pisemnych wyjaśnień odnośnie braku niezgodności z opisem towaru oraz braku sprecyzowania roszczenia reklamacyjnego

oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Innymi słowy, trzeba czekać? Czy obniży to jakość sprzedaży? Dziękuję.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Luniko-handmade nie obniży o ile odpowiadasz do 24h po nim w dyskusji i rozpatrzysz reklamację w terminie 14dni od zgłoszenia (bo dostaniesz protectem w twarz jak tego nie zrobisz)

oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

w soboty i niedziele termin odpowiedzi nie biegnie w święta też (24h)

oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Pracujemy w weekendy i staramy się odpowiadać w ciągu 2 godzin. Skontaktowałem się już z kupującym trzykrotnie w każdym z dostępnych kanałów. Mam nadzieję, że zostanie to wzięte pod uwagę, jeśli klient nigdy nie odpowie lub będzie niezadowolony.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

masz podkładkę że się kontaktowałeś i próbowałeś załatwić sprawę. Napisz w dyskusji np 10 dnia że jesłi nie poda konkretów co i w jaki sposób reklamuje za niezgodność  z umową to będziesz zmuszony reklamację odrzucić bo nie jesteś wstanie domyślić się za niego przyczyny reklamacji

oznacz moderatorów

Luniko-handmade
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo. To świetny pomysł.

oznacz moderatorów