Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcielibyśmy poinformować, że otrzymaliśmy zgłoszenie od jednego z naszych kupujących z Czech dotyczące braku przesyłki o numerze A001J9BM65. Pragniemy wyjaśnić, że przesyłka została nadana przez firmę Allegro.pl Sp. z o.o., która na podstawie pisemnej umowy zawartej dnia 29 maja 2020 roku z Allegro International Kurier Czechy - InPost pełni rolę nadawcy.
Zgodnie z postanowieniami § 8 pkt. 1 tej umowy, prawo do wniesienia reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej przysługuje w ramach reklamacji oraz możliwości dochodzenia odszkodowania.
W związku z powyższym, jeśli przesyłka nie dotarła lub wystąpiły jakiekolwiek problemy, reklamację należy złożyć bezpośrednio u nadawcy, czyli w firmie Allegro.pl Sp. z o.o..
Gdzie można to zrobić za pomocą odpowiednich formularzy dostępnych na platformie Allegro, lub skontaktować się z działem obsługi klienta by szybko odzyskać zaufanie klienta z Czech?