Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W odpowiedzi na reklamację otrzymałem formularz, w którym kupujący ma się zrzec praw do reklamacji.
Jak jednak doprosić się kupującego z Czech czy Słowacji tego, aby podpisał i odesłał pismo, jak oni nie potrafią nawet na prośbę o prawidłowy numer telefonu czy adres odpisać?
Rozumiem, że to taki zabieg aby proces reklamacyjny zdusić już w zarodku?
@TrafficMarketing Skontaktujemy się z klientem w sprawie uzupełnienia formularza.
A skąd wiecie z którym? Zresztą to i tak bez różnicy bo oni nie potrafią czytać...
Kupujący nie wypełnił formularza, nie doszło do reklamacji, stratny jest jak zwykle sprzedawca. Ale wy pewnie jesteście dumni, że wasza procedura zadziałała i uniemożliwiła reklamcję, co nie?
Podepnę się pod temat, chodzi o 2 przesyłki Allegro International Automaty Paczkowe.
A001G0M1E5 oraz A001IRHLE2 - Ta pierwsza nie doszła do klienta bo przewoźnik nie wysłał żadnego powiadomienia z kodem do odbioru paczki i paczka wróciła do nadawcy. Ta druga, wysłana ponownie doszła do klienta uszkodzona i musiałem zwrócić część wpłaty za rozbite opakowanie. W jaki sposób reklamować przesyłki? W jednym przypadku żeby nie ponosić kosztów paczki zwrotnej, w drugim żeby nie ponosić kosztów ponownej wysyłki niedoręczonej paczki z winy przewoźnika, oraz zwrotu kosztów uszkodzonego towaru.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@rawfoods złóż proszę reklamacje za pomocą tego formularza.
W ramach metody dostawy Allegro International Czechy wszystkie reklamacje dotyczące dostawy są obsługiwane przez Allegro.