Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient firmowy z Czech zakupił u mnie produkt i poprosił o wystawienie faktury. Wystawiłem fakturę bez podatku VAT. Teraz muszę zwrócić klientowi różnicę wynikającą z nadpłaty VAT-u.
Klient wybrał opcję płatności za pobraniem (COD), a na stronie zamówienia nie widzę możliwości dokonania zwrotu. Pamiętam, że Allegro wcześniej informowało, że takie zwroty można realizować przez Allegro Finance.
Jak powinienem postąpić, aby zwrócić klientowi tę kwotę?
@sympneumatic co chcesz zwracać, skoro wybrał za pobraniem ? wpisz COD mniejszy o Vat 😄
Podczas generowania etykiety wysyłkowej nie zmieniłem kwoty pobrania (COD), która zawierała VAT. Po tym, jak klient zapłacił i odebrał przesyłkę, wystawiłem fakturę bez VAT, więc powinienem zwrócić klientowi różnicę wynikającą z nadpłaconego VAT. W przeszłości w takich przypadkach musiałem dokonywać międzynarodowego przelewu, aby zwrócić tę kwotę, a opłata za przelew często była wyższa niż sama różnica. Pamiętam, że Allegro ogłosiło na początku tego roku, iż usprawnili ten proces — nawet jeśli klient wybrał opcję płatności za pobraniem, zwrot środków można teraz zrealizować przez Allegro Finance.
Pozdrawiam
@sympneumatic Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Numer zamówienia to 6772fb10-2fda-11f0-9e9d-1545af1393dd. Potrzebuję zwrotu około 113 CZK. Pozdrawiam
@sympneumatic Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@sympneumatic Dziękuję za cierpliwość.
Niestety nie będziesz mógł w tym przypadku zlecić zwroru pieniędzy przez zakładkę Allegro. Byłoby to możliwe, gdyby klient zgłosił zwrot przez nasz system.
Pozostaje jedynie kontakt z kupującym i zwrot bezpośrednio na wskazany przez niego rachunek bankowy.
@nat_not czyli jak by klient zgłosił zwrot produktu a @sympneumatic oddał mu tylko 23 % ceny to by przeszło 😄
Myślę, że to jedyny sposób😂