Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient po półtora roku zgłosił reklamacje i chce uzyskać uszkodzony element biżuterii. Mięło więcej niż 180 dni więc nie możemy wygenerować etykiety co zrobić? koszt reklamacji kto ponosi? Wysyłka do Czech i jaką metodę dostarzcenia wybrać.
@promette w przypadku reklamacji konsument ma obowiązek udostępnić reklamowany produkt sprzedającemu, a sprzedający powinien go odebrać.
Możesz w tym celu skorzystać z usług dowolnego przewoźnika, ale wcześniej powinieneś ustalić z kupującym szczegóły dostawy. Jeśli kupujący wyśle produkt na swój koszt to jeśli uznasz reklamację, to powinieneś zwrócić kupującemu wszystkie poniesione koszty w tym koszt odesłania przesyłki do Ciebie.
W tej sytuacji możesz zastanowić się, czy nie wystarczy np. zdjęcie uszkodzonego elementu, aby wydać decyzję reklamacyjną i zdecydować czy wymieniasz ten element.