Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 7 sierpnia moje zamówienie ma status wydana do doręczenia i brak zmiany statusu. A002IKVO24
sprzedawca twierdzi że jako kupujący mam się skontaktować z DPD. Proszę o pomoc w ustaleniu statusu przesyłki . Od kiedy to kupujący odpowiada za składanie reklamacji u przewoźnika z tytułu niedostarczonej przesyłki …?
Cześć @swkd48, zgłosiłem Twój problem do odpowiedniego działu. Jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócimy do Ciebie w tym wątku 🙂
Wracam @swkd48, jesteśmy w trakcie kontaktu z oddziałem DPD, nasz doradca skontaktował się również z Tobą w zgłoszeniu mailowym 🙂
Witam, jak jest status przesyłki ?
@swkd48 wciąż czekamy na odpowiedź oddziału doręczającego.
Gdy otrzymamy informację na jej temat, poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.
Szanowni Państwo, przesyłka utknęła w ostatnim statusie doręczenia a mianowicie wydanie do paczkomatu 7 sierpnia. Jest to dla mnie niepojęte jak długo może trwać ustalanie fizycznego położenia paczki którą zapewne na 99 % uległa uszkodzeniu na tzw ostatniej mili… Dlaczego taka przesyłka nie została od razu oznaczona jako uszkodzona czy zniszczona i to osoba kupująca musi się dopraszać o jakąkolwiek reakcję ? Oczekuję natychmiastowego zwrotu kosztów za niezrealizowaną przesyłkę a tym samym sprzedaż !
Po pierwsze. Stroną uprawnioną do uzyskania informacji na temat przesyłki jest nadawca.
Po drugie. Podany nr przesyłki nie należy do DPD. Jest to nr przesyłki Allegro Delivery.
Kurier DPD i Allegro Delivery Kurier DPD, to dwóch różnych przewoźników.
Po trzecie. Przesyłka jest opóźniona, sprzedawca powinien zgłosić reklamację z tego powodu lub zrzec się tego prawa na twoją rzecz (pisemnie, bo trzeba dołączyć oświadczenie do reklamacji, jest to wymóg ustawowy, może być skan lub zdjęcie).
A po trzecie. Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. W twoim przypadku nie minęło jeszcze 30 dni, więc na chwilę obecną mamy tylko opóźnienie.
@swkd48, przepraszam za utrudnienia i zapewniam, że robimy co możemy, aby wyjaśnić tę sprawę. Obecnie oczekujemy na dalsze informacje z oddziału. Ze względu na święto oraz weekend czas oczekiwania może być dłuższy.
Wszelkie informacje przekażemy Ci drogą mailową - będziemy informować Cię o wszystkim na bieżąco.