Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 30.09 mam informacje że paczka czeka na wskazanie alternatywnego punktu odbioru(widze taki status w śledzeniu paczki), ale nie otrzymałam żadnego maila informacj etc. Jak to zrobić lub gdzie. Wygląda to tak że allegro który box był wybtany był z jakiegoś powodu niedostępny a system nie potrafi skutecznie mnie o tym poinformować. Paczka gdzieś jest ale kiedy i dojdzie kto wie, a miała najpóźniej w sobotę:/ sprzedający napisał do allegro ale wygląda to na jakąś luke w systemie. Możecie pomoc?
@iwonaheska Czy możesz podać nam numer przesyłki, której dotyczy ta sprawa?
Pewnie 🙂 ALE00003070C8A0 mam nadzieję że to wystarczy 🙂
Witam,
Zakupiłem w oficjalnym sklepie Allegro produkt z programem promocyjnym "Nocna premiera" - możliwy odbiór w dniu 30.09.2022r. o godzinie 00:01 - dostawa Allegro One do punktu.
Do dnia dzisiejszego (tj. 03.10.2022r.) nie otrzymałem możliwości odbioru zakupionego produktu, w szczegółach zakupu widnieje "Problem w przesyłką" a w śledzeniu od dnia 30.09.2022r. widnieje informacja "Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego".
Po skontaktowaniu się z Państwa działem obsługi klienta otrzymałem takie informację:
W dniu 30.09.2022r. - Przesyłka zostanie dostarczona dzisiaj ale Pani skontaktuje się z przewoźnikiem i doprecyzuje godzinę i oddzwoni. Niestety, po paru godzinach nie dostałem informacji telefonicznej a maila że niestety ale nie otrzymała żadnych konkretnych informacji od przewoźnika.
W dniu 03.10.2022r. - Zostałem poinformowany że zakupiony produkt został dostarczony w inny punkt odbioru niż pierwotnie oraz że przewoźnik zajął się już tym problemem i produkt jedzie już prawidłowego punktu odbioru. Poprosiłem o informację zwrotną telefoniczną o potwierdzenie. Niestety nie otrzymałem żadnego telefonu.
Tego samego dnia postanowiłem także skontaktować się za pomocą czatu. Otrzymałem informację że sprawa dostawy jest weryfikowana przez przewoźnika.
W związku z powyższym, proszę o konkretną informację ponieważ za każdym razem otrzymuje sprzeczne informację dotyczące mojego zamówienia a już nie będę wspominał o programie promocyjnym "Nocna premiera".
Numer przesyłki: ALE0000303BED89
Pozdrawiam
Takie podejście sprzedawcy jest karygodne .Allegro na innych wymusza szybie dostawy a sami nie radzą sobie ze swoimi dostawcami . ALLEGRO One jest dla osób cierpliwych o stalowych nerwach a jak komuś zależy na czasie to trzeba szukać lepszego dostawcy i omijać takie okazje . Zawsze możesz subiektywnie ocenić sprzedawcę .
Był to mój pierwszy zakup z dostawą Allegro One i najprawdopodobniej ostatni raz. Niestety, skusił mnie program promocyjny z dostawą wyłącznie Allegro One.
@iwonaheska przykro nam z powodu tych trudności i bardzo za nie przepraszamy, wyjaśniamy sprawę z przewoźnikiem i gdy tylko otrzymamy informację, napiszemy do Ciebie w sprawie nr 26682069.
@Cross1233 przepraszamy z trudności! Sprawdziliśmy, że prowadzisz z nami korespondencję na ten temat w sprawie nr 26616133. Czy możemy poprosić Cię o odpowiedź na dzisiejszą wiadomość Doradczyni?
@Allegro_One nie prowadzę korespondencji z Państwem w sprawie nr 26616133. Jedynie otrzymałem dwa maile - sprawa nr 26614166. Niestety, nie mogę odpisać na tą korespondencje z racji że to Państwo proszę o cierpliwość i przekażą informacje jak najszybciej się uda.
@Allegro_One Oczywiście w dalszym ciągu nie otrzymałem żadnych informacji o o przesyłce a status pozostaje bez zmian.
@Cross1233 przepraszamy! Podaliśmy nieprawidłowy numer sprawy, rozumiemy, że nie jest to komfortowa sytuacja, ale potrzebujemy jeszcze czasu, aby wyjaśnić to z przewoźnikiem. Gdy tylko otrzymamy informację na temat tej przesyłki, prześlemy do Ciebie informację w sprawie nr 26614166. Pozostaje nam poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.