Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Rafal_991 norma, troszku cierpliwości a z czasem wyruszy do zielonej budki 😄
Wezwiemy wsparcie @Allegro_One
@Rafal_991 Weryfikujemy tę sprawę.
@Rafal_991 Przesyłka jest przewożona zgodnie ze standardem przewoźnika Allegro - czyli dojdzie kiedy dojdzie albo nie dojdzie i wszystko jest ok a jak coś się komuś nie podoba to za doręczenie odpowiada sprzedawca który powinien iść na sortownię, odebrać paczkę i osobiście doręczyć kupującemu.
@Rafal_991 Niestety nie udało nam się ustalić jaki jest aktualny status tej przesyłki. Sprzedający (nadawca paczki) powinien złożyć reklamację w związku z zaginięciem paczki. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nim.
Zgadza się ,sprzedawca powinien złożyć reklamację na zaniedbania w dostawie na przewoźnika i dobrze się zastanowić czy dalej z nim współpracować .