Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Otrzymałem wiadomość, że przesyłka jest gotowa do odbioru, ale jak wpisuję numer telefonu i kod odbioru to mówi, że kod jest błędny i jutro upływa czas odbioru 😱
A pod dobry trafiłeś paczkomat? @Allegro_One
Tak, na tym adresem tylko jeden paczkomat
@Client:95914520 Poproszę o numer zamówienia
37b46674-31b3-11ed-a5dc-095ebcf90771
@Client:95914520, być może mylisz kody odbioru? To zamówienie realizowane do automatów paczkowych Allegro, a nie paczkomatów InPost. Prawidłowy kod odbioru znajdziesz w aplikacji Allegro.
Użyj kodu tego skanera, ja go polecam najłatwiej i ja też miałam podobny problem to za pomocą właśnie skanera sobie poradziłam
Dostałem tylko SMS, w aplikacji InPost nie pokazuje co ja mam paczka
Oh w takim razie nadawca musiał błędnie napisać ponieważ kiedy to ja musiałam podać kod gdy sprzedawałam jedyny raz przez inpost na innej stronie internetowej o dziwo tu mi wypikuje nazwę jakby to było przekleństwo to ja musiałam ręcznie przepisać numer kodu odbioru, powinieneś/łaś się skontaktować z tym kto ci wysłał kod odbioru i by sprawdził czy poprawnie napisał w sms