anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak-aktualizacji-statusu-paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Piotrek1488
#7 Wielbiciel#

Złożyłem zamówienie, paczka została wysłana (A001URAPO2), ale nie zmienił mi się status w aplikacji. Sprzedający poinformował mnie, że paczka wróciła do nadawcy i wyśle przesyłkę jeszcze raz i znów ta sama sytuacja z brakiem aktualizacji statusu.

Czy mogę prosić o interwencję w sprawie paczki A001VKXHQ9 ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Piotrek1488 zweryfikuję sprawę i wrócę z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Piotrek1488 nasz dział logistyczny wyjaśnia sprawę przesyłek i skontaktuje się z Tobą drogą mailową (zgłoszenie: 50749098). Status paczki A001VKXHQ9 powinien być już widoczny.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Piotrek1488
#7 Wielbiciel#

Pięknie dziękuję 🙂

oznacz moderatorów