Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z dostawą. Zamówiłam towar 29ego z szybszą wysyłką, oczywiście za dodatkową opłatą, czyli na dzisiaj i wciąż jej nie mam.
Status jest „w doręczeniu”. Gdzie to można zgłosić?
A od kogo dostałeś takie poręczenie szybkiej dostawy? tam zgłaszaj reklamację.
Przy wyborze wysyłki w one box miałam możliwość wyboru szybszej dostawy za dopłatą. W statusie przesyłki paczka stoi w miejscu, a powinna być dostarczona dzisiaj, zgodnie z tym co było napisane.
Była ale to sprzedający udostępnia i on odpowiada do chwili odbioru, jak zakup konsumencki.
@Client:43472305 to jest przewidywany czas dostawy a nie gwarantowany a po za tym w regulaminie mają 3 dni robocze na dostawę 😄
“Next Day” (“Dostawa jutro”) – Usługa świadczona z deklarowanym terminem doręczenia Przesyłki kurierskiej w najbliższym dniu roboczym lub w sobotę niebędącą świętem, przypadającym po dniu nadania Przesyłki (gwarantowany termin doręczenia wynosi trzy Dni robocze);
Dziękuję za odpowiedz. Na przyszłość będę pamietała, żeby nie przepłacać za przesyłkę 😂
Tak czytasz dokładnie ofertę i tam jest wszystko opisane ale wg prawa to sprzedajacy odpowiada za to co tam jest, z drugiej strony wybrałaś "najgorszego " przewoźnika.
@Client:43472305 a jaki przewoźnik ?
Allegro One