anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienia w dostawie przez przewoźnika DHL i brak kontaktu z firmą przewozową

wolandII
#7 Wielbiciel#

Witam,

Proszę o interwencję ws. zamówienia DHL 29303957121. Firma przewozowa, jedna z tych, którą Państwo proponujecie, deklaruje dostawę w ciągu 1-2 dni i bierze za to niemałe pieniądze. Potem przesyłka utyka w drodze. Brak jest jakiegokolwiek kontaktu, a nawet problemy ze złożeniem reklamacji. Zero profesjonalizmu. Opóźnienie nie tylko wstrzymuje prace, ale brak informacji o tym, kiedy będzie nowy termin dostawy, sprawia, że trudno zaplanować jakikolwiek termin ich wznowienia.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@wolandII przykro mi, że pojawiły się niedogodności związane z przesyłką. Zgłosiłam interwencję do oddziału i wrócę z informacją gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wolandII
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Sprawa nabrała przyspieszenia. Kurier z dostawą niedługo bedzie. Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Masz formularz reklamacyjny , skorzystaj z niego 

oznacz moderatorów

wolandII
#7 Wielbiciel#

Pisałem, że jest jakiś błąd. Nadto to nie przyspieszy dostawy.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@wolandII

Zgodnie z regulaminem DHL eCommerce, mają 14 dni roboczych na doręczenie, chyba że cennik lub umowa stanowią inaczej.

I teraz cennik dla nadawców prywatnych (bez umowy), mówi że gwarantowany termin doręczenia to dwa dni robocze, a dla usług premium (dopłata 4,99 zł) następny dzień roboczy. Natomiast w cenniku dla nadawców biznesowych z pisemną umową, nie ma nic odnośnie terminów doręczenia, czyli obowiązuje zapis regulaminowy. 

oznacz moderatorów