anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam takie pytanko wysłałem zegarek który jest popsuty sprzedający odpowiedział że to z mojej winy ja

Client:53114964
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:53114964 nie twórz nowych wątków tylko użyj opcji Odpowiedz 

Możesz udać się do serwisu i poprosić ekspertyzę.

Może opisz więcej szczegółów. Bo z tytułu ciężko zrozumieć.

oznacz moderatorów

Client:53114964
#1 Nowicjusz#

 Jak mogę ten zegarek jeszcze reklamować może w jakimś innym serwisie

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:53114964 czy masz na myśli zamówienie o numerze 6e4ea090-217d-11ef-acbf-5d8df9ba4e4d? Jeśli tak - to widzę, że sprzedający odrzucił reklamację. Nie możemy podważyć jego decyzji, ponieważ to po jego stronie jest zapoznanie się ze zgłoszoną wadą i jej weryfikacja. 

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją sprzedającego, możesz się od niej odwołać - zrobisz to kontaktując się ze sprzedajacym. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów