anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości zapłaty przelewem szybkim przelewem z konta przelewy24 z PKO S.A. od początku roku

Client:61368311
#1 Nowicjusz#

Od początku stycznia chciałam zrobić kilkakrotnie zakupy i miałam problem z płatnością. Po zatwierdzeniu koszyka przerzuca mnie na stronę banku i tu zaczyna się problem. Wpisując poprawnie dane /numer i hasło/ bank twierdzi, że coś zostało wpisane niepoprawnie. Próbowałam już 5 razy i za każdym razem to samo. Logując się na to samo konto na stronie banku jest ok. Skąd ten problem czy są jakieś zmiany na Allegro czy to mój bank? Nie ma opcji zapłaty przy odbiorze, nie mam konta w innym banku  i nie mogę zrobić żadnych zakupów.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:61368311 W pierwszej kolejności podejmij próbę wyjaśnienia tej sprawy bezpośrednio z bankiem. Jeśli nie przyniesie to efektów, daj nam znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów