anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak monet z promocji "+2 Monety od Allegro One dla Ciebie!"

Sn4ke7
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie otrzymałem 2 monet za wybór dostawy do allegro one box, nie widzę też by opcja "odbierz" wyświetlała się po wejściu w panel Monet. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

A spełniasz warunki, tam są jakiś zgody na reklamy.

oznacz moderatorów

Sn4ke7
#7 Wielbiciel#

Spełniam warunki ponieważ już raz otrzymałem za to monety ale w poprzednim roku. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sn4ke7 podaj proszę konkretnie o jakie zamówienie chodzi? 
Zazwyczaj monety są dostępne do odbioru w ciągu kilku dni roboczych, czyli za te dzisiejsze zakupy, nie otrzymasz monet od razu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sn4ke7
#7 Wielbiciel#

@la_nika, dziękuję za odpowiedź, zamówienie jest z dziś, więc jeśli jest to do realizacji kilka dni roboczych to może być faktycznie kwestia tego. W krótkim opisie promocji napisane jest:

"3. Po zakończonej płatności przejdź do zakładki Monety, gdzie kliknij w [odbierz].

4. Na Twoje konto wpadną 2 Monety"

Więc można zinterpretować to jakoby monety miały się pojawić zaraz po dokonaniu płatności, a w regulaminie jest faktycznie doprecyzowane że w przeciągu 7 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

Sn4ke7
#7 Wielbiciel#

Wracam z tematem. Dokonałem 3 zamówień które spełniają warunki, między 13:30 a 14:00 w zeszłym tygodniu we wtorek 7-go stycznia do Allegro One Box, paczki już odebrałem. Teraz właśnie mija 7 dni roboczych. Na kącie wciąż nie widzę by wpłyneły 2 monety oraz nie widzę możliwości ich odbioru. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sn4ke7 dzięki za wiadomość! Poprosiłam o sprawdzenie, co się stało i przyznanie monet jeśli wszystko się zgadza. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sn4ke7
#7 Wielbiciel#

Udało się, monety wylądowały na koncie po sprawddzeniu. Dziękuję za pomoc @la_nika @. Wciąż ciekawi mnie co poszło nie tak, że nie zostały przyznane z automatu tylko dopiero po interwencji. Z tego co widziałem po wątkach to kiedyś już zdażały się takie wypadki.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sn4ke7 super i dzięki za informację! Monety nie zostały naliczone (i ten problem będzie wracał), ponieważ nie masz zaznaczonej zgody na profilowanie, a jest to jeden z warunków większości naszych promocji monetowych. Dlatego poproszę Cię o wyrażenie zgody w tej zakładce, a w przyszłości monety będą już automatycznie wpadać na Twoje konto 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów