Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio miałam taką sytuację, że otworzyłam skrytkę zdalnie, ale byłam oddalona od paczkomatu. Przesyłki nie było. Dodam, że termin na odbiór był przekroczony, więc pomyślałam, że kurier już ją zabrał. Zgłosiłam zwrot towaru nr: KKMQ/2025, ale sprzedawca twierdzi, że przesyłka została odebrana. Proszę o pomoc
@Client:136565269 Proszę, podaj numer przesyłki.
Na fakturze mam tak napisane… Czy o to chodzi?
@Client:136565269 Tak to jest ten numer A00311ABN7. Konsultuję Twoje zgłoszenie.
@Client:136565269 Doradca wypowiedział się w dyskusji.
Czyli ostatecznie co powinnam zrobić?
A co doradca napisał w dyskusji?
Złóż formalną reklamację przez formularz https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje