Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostałam informację, że jest do odebrania paczka o numerze przesyłki A000MQLY73 i po otworzeniu skrytki okazało się, że jest pusta. Z tego, co teraz wyczytałam, nie jest to jednorazowa sytuacja i z pewnością nie zachęca do korzystania z paczkomatów Allegro One Box. Dodam, że długiego czasu sporo przesyłek odbieram z paczkomatów Inpost i nigdy mi się taka sytuacja nie zdarzyła.
Zgłosiłeś oczywiście zaraz na infolinii!
Jestem kobietą, nie mężczyzną, widać zresztą po pisowni, poza tym przesyłka była "odbierana" po 22:00, a infolinia w tych godzinach jest nieczynna.
Ok, i co teraz z tym chcesz zrobić?
Chyba logiczne jest, że w ramach złożonej reklamacji Allegro podejmuje kroki, nie ja. Jedynie, co mogę zrobić, to czekać.
To nie takie oczywiste, przesyłka ma status odebranej a nie ma zgłoszenia o jej braku w skrytce. Miejmy nadzieję że się wyjaśni wszystko.
To wygląda na to, że wiadomość e-mailową o następującej treści sama sobie wysłałam.
"Kontaktujemy się z Tobą, ponieważ otrzymaliśmy zgłoszenie o braku przesyłki A000MQLY73.
Skontaktowaliśmy się ze sprzedającym i przekazaliśmy instrukcję dotyczącą złożenia reklamacji
W tej sytuacji sprzedający jest zobowiązany, aby ponownie nadać do Ciebie przesyłkę lub zwrócić środki. W przypadku dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami przez formularz."
@Kamiloos91 no niestety ale nie bo w przypadku allegro one wysyłka ze smartem nadawcą jest allegro a odbiorcą kupujący i sprzedawca nic do tego nie ma do gadania a paczka jest systemowo uznana za odebraną. Konsultant nie zna przepisów i popisał się wybitną głupotą. Ty reklamujesz do allegro a allegro do swojego przewoźnika partacza
@Kamiloos91 Proszę, nie martw się. Doradca przekazał Ci prawidłowe informacje. Zastosuj się do nich.