Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Cześć, dziś zostanie wysłana przesyłka na adres, gdzie nie będę mogła jej odebrać. Zmieniły mi się plany i nie przewidziałam tego. Co się stanie jeśli do niedzieli jej nie odbiorę? Dodam, że korzystałam z Allegro Smart i nie zapłaciłam za dostawę. Przesyłka wróci do nadawcy, a ja dostanę pełny zwrot kwoty, którą zapłaciłam? Czy zostanie mi pobrana jakaś część, z racji że jej nie odebrałam?
Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂
@Client:105372736 Tak wróci do sprzedawcy ,ale w dalszym ciągu prawo własności do jej zawartości się nie zmieniło . Jeśli jesteś konsumentem , a sprzedawca przedsiębiorcą masz możliwość przeniesienia tego prawa z powrotem na sprzedawcę za pomocą formularza odstąpienia od umowy .
Widzę, że status jest ,,w przygotowaniu”, czy mogę coś zmienić na takim poziomie? Sprzedawca nie odpisuje na wiadomość.
Chodzi o zmianę lokalizacji one box’a na inne miasto.
@Client:105372736 to jeżeli dziś dopiero wysyła to kontaktuj się szybko ze sprzedawcą, żeby nie wysyłał. Poco narażać na straty finansowe.
@Client:105372736 Podaj mi proszę numer tej przesyłki i do kiedy chciałabyś przedłużyć termin jej odbioru?
Proszę: ALE000030315954,
Sprzedający odpisał mi: ,,Dziękuję za kontakt!
Niestety przesyłka została już nadana, przez co nie ma możliwości zmiany adresu do wysyłki.”
Czyli z adresem nic już nie można zrobić?
Jeśli tak, to prosiłabym o przedłużenie do poniedziałku 03.10.2022
@Client:105372736 Adresu do wysyłki niestety nie możemy zmienić, jeśli przesyłka jest w trakcie realizacji, ale możemy przedłużyć termin jej odbioru z automatu.
To poproszę o przedłużenie 🙂
Dziękuję za odpowiedź i pomoc!
@Client:105372736 Musimy poczekać, aż Twoja przesyłka trafi do automatu i wówczas przedłużymy termin jej odbioru, ale możesz być spokojna.
@Client:105372736 Twoja przesyłka trafiła już do zielonego automatu, a termin do jej odbioru jest ważny do 04.10.2022 r., do godz. 09:09. Czy nadal chcesz abyśmy go wydłużyli?