anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy wy sobie żartujecie z klienta?

sebajaca97
#3 Debiutant#

Złożyłem zamówienie u sprzedawcy 27.08. Sprzedawca miał w opisie, że do 4 dni będzie przesyłka dostarczona. Produkty zamówiony jest mi potrzebny do realizacji usługi dnia 06.08 więc zrobiłem to z wystarczającym wyprzedzeniem (tak mi się wydawało). Przesyłka u sprzedawcy na kuriera one czekał od 31.08 i została zabrana dopiero 05.09, po czym 06.08 dostaje wiadomość ze brak miejsca w punkcie wyznacz punkt alternatywny, zrobiłem to dosłownie do godziny po otrzymany takiej informacji jednak status się nie zmienił. Bark jakiejkolwiek informacji dalej. Pisałem do konsultanta ale nie odpowiedział mi kiedy dostanę przesyłkę, jedynie ze złożył interwencje i cisza. Zamówiłem rozmowę ale tez nikt nie dzwoni… tak wiec kiedy otrzymamy paczkę i kto ponosi odpowiedzialność za problemy które mam przez nie moją nieterminowość ? 
Przesyłka nr A0002AFDT4

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

serwis-texas
#20 Guru#

@sebajaca97 

Wg mnie nikt nie poniesie odpowiedzialności. To znaczy możesz obarczyć za to sprzedającego. Ja jednak będę Cie prosił abyś wyciągnął z tego proste wnioski. Unikać Allegro One jak ognia.

oznacz moderatorów

sebajaca97
#3 Debiutant#

Jednak sprzedający wszystko zrobił w terminie, a Allegro ma terminy gdzieś…

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#

@sebajaca97 

Dlatego pozwoliłem sobie na stwierdzenie że nikt nie poniesie odpowiedzialności.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sebajaca97 to nie żarty z klienta , to najbardziej obciachowa przesyłka  ,wątków tu na Gadane masa i w necie ...hmmm... również kwiatów pod nogi ONE nie rzucają .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sebajaca97 po pierwsze to jest przewidywany termin a nie gwarantowany po drugie poczytaj opinie na forum o przesyłkach Allegro One 🙂 Na przyszłość przemyśl swoje wybory, a teraz napisz do sprzedawcy o ile to zakup od firmy niech składa reklamację i czekajcie na decyzję przewoźnika 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@sebajaca97 przepraszamy za tę sytuację! Wyjaśniamy to i damy znać. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Allegro_One Co tu wyjaśniać ,chłopu potrzebny był towar na wczoraj a nie na przyszły tydzień . Przeprosiny to trochę mało ,tu należało by dać jakieś konkretne odszkodowanie.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Chciałeś dobrze ale wybrałeś jako dostawcę "najsłabsze ogniwo" z możliwych . Poczytaj sobie na forum ile "chwalebnych opinii" ma ta forma dostawy ,a jest co czytać . 

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@sebajaca97 przesyłka dzisiaj powinna trafić do wybranego punktu. 

oznacz moderatorów