Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:28221981 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
16371320-ad15-11ed-848a-5f2d5885986f
@Client:28221981 Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, więc kupony nie mogły się odświeżyć. Teraz powinny wrócić.
Dziękuję, w takim razie czekamy na powrót 😉
Poprzednio anulowałam po prostu zamówienie, nie płatność , nie wiem, czy to coś zmienia...
Dzień dobry, do dnia dzisiejszego monety nie powróciły 😞
@Client:28221981 już wyjaśniam, gdy korzystasz z monet, podczas płatności wymieniasz je na kupon, po anulowaniu płatności nie wracają monety tylko kupon.
Gdy na formularzu dostawy i płatności, wybierzesz płatność z góry, będziesz mógł wykorzystać kupon (zobaczysz go w części "Twoje zniżki") i obniżyć wartość zamówienia.
@Client:28221981 Przy okazji pamiętaj że kupon jest wazny tylko 14 dni więc od 15.02 niewiele dni ci pozostało.
Jeśli nie planujesz zakupów pisz prośbę o wymianę kuponu na monety, link podał @LEW433
Dziękuję, już ok
Dziękuję bardzo, juz wszystko jasne 🙂