anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zostaną mi zwrócone monety, jeżli musiałam anulować zakup, do którego użyłam kuponu za monety?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:28221981
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

16371320-ad15-11ed-848a-5f2d5885986f

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, więc kupony nie mogły się odświeżyć. Teraz powinny wrócić.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, w takim razie czekamy na powrót 😉

Poprzednio anulowałam po prostu zamówienie, nie płatność , nie wiem, czy to coś zmienia...

 

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, do dnia dzisiejszego monety nie powróciły 😞

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 już wyjaśniam, gdy korzystasz z monet, podczas płatności wymieniasz je na kupon, po anulowaniu płatności nie wracają monety tylko kupon. 
Gdy na formularzu dostawy i płatności, wybierzesz płatność z góry, będziesz mógł wykorzystać kupon (zobaczysz go w części "Twoje zniżki") i obniżyć wartość zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:28221981  Przy okazji pamiętaj że kupon jest wazny tylko 14 dni więc od 15.02 niewiele dni ci pozostało.

Jeśli nie planujesz zakupów pisz prośbę o wymianę kuponu na monety, link podał @LEW433 

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, już ok

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo, juz wszystko jasne 🙂

oznacz moderatorów