anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zostaną mi zwrócone monety, jeżli musiałam anulować zakup, do którego użyłam kuponu za monety?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:28221981
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

16371320-ad15-11ed-848a-5f2d5885986f

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, więc kupony nie mogły się odświeżyć. Teraz powinny wrócić.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, w takim razie czekamy na powrót 😉

Poprzednio anulowałam po prostu zamówienie, nie płatność , nie wiem, czy to coś zmienia...

 

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, do dnia dzisiejszego monety nie powróciły 😞

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28221981 już wyjaśniam, gdy korzystasz z monet, podczas płatności wymieniasz je na kupon, po anulowaniu płatności nie wracają monety tylko kupon. 
Gdy na formularzu dostawy i płatności, wybierzesz płatność z góry, będziesz mógł wykorzystać kupon (zobaczysz go w części "Twoje zniżki") i obniżyć wartość zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:28221981  Przy okazji pamiętaj że kupon jest wazny tylko 14 dni więc od 15.02 niewiele dni ci pozostało.

Jeśli nie planujesz zakupów pisz prośbę o wymianę kuponu na monety, link podał @LEW433 

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, już ok

oznacz moderatorów
Client:28221981
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo, juz wszystko jasne 🙂

oznacz moderatorów