Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokuję reklamacji zakupionego towaru. Prowadzę w tym celu dyskusję ze sprzedającym, który uwzględnił reklamację i prosi o wysłanie produktu. Jednak opcja "zwrot" jest wyszarzała. Sprzedający w rozmowie napisał bym skontaktowała się z allegro w sprawie zwrotu, bo one zawsze są bezpłatne.
Jak mam dokonać zatem zwrotu?
Sprzedający ma obowiązek odbioru reklamowanego towaru na swój koszt więc poproś go o przesłanie opłaconej etykiety / kodu nadania lub niech przyśle kuriera po odbiór pod wskazany przez Ciebie adres.
Robisz reklamację a nie zwrot pamiętaj o tym. W przypadku reklamacji pisz do sprzedawcy że ma zorganizować transport.
@NipponShorty Zwrot allegro jest możliwość zrobić jako Reklamację lub Odstąpienie 😄
Sam zwrot to czynność odesłania ważne z jakiego powodu 😄
@kostas11 wiem ale były ananaski co pisały o reklamacji po czym robią zwrot bez podania przyczyny i potem jest problem.
@Dek22 tak sprzedawca ma rację częściowo, tyle że taki zwrot na reklamację darmowy w smart możesz wygenerować do 14 dni od odebrania, jak nie masz takiej możliwość napisz mu że czekasz na etykietę, kuriera możesz też nadać sam a sprzedawca musi Ci oddać koszty nadania, wszystko jest do ustalenia 🙂