Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie pierwszy już raz dostawa do Allegro One Box przedłuża się "w transporcie" (kiedyś nawet prawie tydzień), a nie ma możliwości oceny na mniej niż 5 gwiazdek przy korzystaniu ze Smarta.
W związku z tym, czy ktoś wie, gdzie lub jak można złożyć reklamację na dostawę? W obecnym przypadku chodzi o przesyłkę A000MARQL5, której historia to:
6 maj 2024, 11:52 Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
6 maj 2024, 14:40 Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
Paczka leży więc sobie gdzieś na magazynie drugi dzień i nie wygląda, by ktoś miał się nią zająć. Co można z tym zrobić?
PS. Nie chcę angażować w to sprzedawcę, bo to raczej nie jego wina, że Allegro tak obsługuje swoje dostawy.
Co można z tym zrobić?
Nie pierwszy już raz dostawa do Allegro One Box przedłuża się
nie ma możliwości oceny na mniej niż 5 gwiazdek
odp.
wybierać innego przewoźnika
po co kolejny raz wybierasz usługę , na której się zawiodłeś
co chcesz oceniać ? .... sprzedawcę ? czy łony
Musisz wiedzieć jedno o czym pewnie nie masz pojęcia . Jakby wszyscy sprzedawcy wycofali tą pseudo-usługę ze swoich ofert nie skorzystałbyś z darmowej dostawy w ramach smart .
mdrogeria a może kenjiro został jednym ze szczęśliwców (jak ja) że nie może sam wybrać przewoźnika. To allegro za niego wybiera (zazwyczaj allegro one)
@gargulce2 ja również na innym koncie zostałem ,, wybrańcem ,, ale po zmianie przewoźnika podczas zakupu wszystko wróciło na swoje miejsce .
mdrogeria no u mnie niestety nie wróciło i nadal nie mogę wybrać kuriera. Szału dostaje. Allegro zwleka albo nic z tym nie robi. Nie wiem.
Jeśli usługa jest wadliwa, to powinna istnieć droga zgłoszenia informacji o wadach usługi. Odwracanie się plecami nie poprawi jakości usługi, stąd moje pytanie, gdzie to można zgłosić.
Dziękuję pozostałym osobom za numery, zadzwonię.
Wg prawa to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru- firma. Ale jak chcesz to zadzwoń 616 306 997
Infolinia: 616 306 886
Dziękuję za numer (i koledze wyżej również). Zadzwoniłem, dowiedziałem się, że "partner logistyczny ma problemy operacyjne", ale paczka już jest w drodze i może dziś będzie w punkcie.
Tyle dobrego, że wiadomo co z paczką, ale może ma ktoś jakiś namiar, gdzie można zgłosić swoje uwagi w sformalizowany sposób?
@kenjiro wystarczy zrobić to - @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ do wątku włączą się osoby , które przekierują Twoją wiadomość do odpowiedniego działu ,ale nie licz na więcej niż wklejoną nic nie wnoszącą formułkę ,, przepraszamy za ....... , robimy wszystko .....,, Wątków podobnych Twojemu jest tu na Gadane tysiące zakładanych przez odbiorców jak i sprzedawców , nic się w tym obszarze nie dzieje w kierunku poprawy więc weź sobie do serca dobrą radę doświadczonych sprzedawców, nie patrz na dodatkowe monety i wybieraj innego przewoźnika
Nie chodzi o monety, po prostu One Box mam bliżej, więc jestem bezpośrednio zainteresowany by usługa lepiej działała. A ze swojego doświadczenia z dużymi korporacjami wiem, że odpowiednio skierowane (na odpowiedni szczebel) zażalenie potrafi zdziałać cuda. Stąd moje pytanie. Jeśli nikt nie wie, trudno, zadać pytanie zawsze warto.
@kenjiro co chcesz zrobić ? to jest przesyłka allegro ,oni tego nie ogarniają i spychają odpowiedzialność na sprzedawców bo tak wygodniej. Jest kilka wątków poniżej .... poczytaj
Tak, najważniejsze napisał @mdrogeria
w ramach usługi działają podwykonawcy One BOX, Punkt:
- DPD
- UPS
- One
w ramach Kurier One
-One
Kurierzy ONE (ściśle , jako osoby fizyczne) również są tylko podwykonawcami.
Dziękuję za wyjaśnienia, ale nieco rozmijają się one z moim pytaniem. Nie jest moim zamiarem wnikanie w szczegóły logistyczne usługi, jaką sprzedaje Allegro, ale zwrócenie osobom władnym, że problem istnieje i trzeba go naprawić. O ile oczywiście nie zdają sobie sprawy z problemów, bo bywa, że osoby "na świeczniku" są izolowane od złych wieści. Jeśli zaś mają o tym wiedzę i nic nie robią, to wtedy faktycznie tylko zmiana przewoźnika pomoże.
Stąd pytanie, czy ktoś ma jakieś namiary na drogę formalną?
PS. Drodzy moderatorzy, przekażcie gdzie trzeba, że ktoś przedobrzył z tym wyskakującym popupem do wystawienia opinii o forum. Co kilka minut się pojawia, mimo że już wystawiłem opinię, ale chyba złożę kolejną, bardziej negatywną.
Dobra, chcesz się dostać z tymi informacjami jak najwyżej. Z moich doświadczeń kontakt tylko na poziomie parter.
Jako kupujący - dostaję paczki po wielu wielu dniach. Koci żwirek nie jest pilny. Nie pali się kotom pod ogonem.
Jako sprzedający - dostaję czerwonej gorączki, gdy ktoś u mnie kupi do ZIELONEGO.
Właśnie mam kolejny zwrot nieodebrany, bo facet [ rozmowa telefoniczna się odbyła ] nie dostał ani jednego powiadomienia od systemu Allegro, że paczka jest do odbioru. Tak twierdzi.
Zaproponowałem ponowny zakup Inpostem a za tę mu zwrócę wpłatę.
Historia przesyłki
8 maj 2024, 09:42
Przesyłka została zwrócona do nadawcy.
6 maj 2024, 16:15
Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki.
2 maj 2024, 16:10
Przesyłka oczekuje na odbiór.
2 maj 2024, 08:14
Przesyłka została wydana do doręczenia.
30 kwi 2024, 17:03
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia.
30 kwi 2024, 11:39
Przesyłka wyjechała w drogę do punktu docelowego.
30 kwi 2024, 09:52
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia.
29 kwi 2024, 21:37
Przesyłka została odebrana z One Box.
29 kwi 2024, 15:11
Przesyłka została nadana.
29 kwi 2024, 09:04
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę.