anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie/jak można złożyć reklamację na dostawę Allegro One Box?

kenjiro
#8 Zapaleniec#

Nie pierwszy już raz dostawa do Allegro One Box przedłuża się "w transporcie" (kiedyś nawet prawie tydzień), a nie ma możliwości oceny na mniej niż 5 gwiazdek przy korzystaniu ze Smarta.

W związku z tym, czy ktoś wie, gdzie lub jak można złożyć reklamację na dostawę? W obecnym przypadku chodzi o przesyłkę A000MARQL5, której historia to:

6 maj 2024, 11:52 Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
6 maj 2024, 14:40 Kurier przekazał przesyłkę do magazynu

Paczka leży więc sobie gdzieś na magazynie drugi dzień i nie wygląda, by ktoś miał się nią zająć. Co można z tym zrobić?

PS. Nie chcę angażować w to sprzedawcę, bo to raczej nie jego wina, że Allegro tak obsługuje swoje dostawy.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

Co można z tym zrobić?

Nie pierwszy już raz dostawa do Allegro One Box przedłuża się 

nie ma możliwości oceny na mniej niż 5 gwiazdek

odp.

wybierać innego przewoźnika

po co kolejny raz wybierasz usługę , na której się zawiodłeś 

co chcesz oceniać ? .... sprzedawcę ? czy łony 

Musisz wiedzieć jedno o czym pewnie nie masz pojęcia . Jakby wszyscy sprzedawcy wycofali tą pseudo-usługę ze swoich ofert nie skorzystałbyś z darmowej dostawy w ramach smart .

 

 

oznacz moderatorów

gargulce2
#11 Animator#

mdrogeria a może kenjiro został jednym ze szczęśliwców (jak ja) że nie może sam wybrać przewoźnika. To allegro za niego wybiera (zazwyczaj allegro one) 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@gargulce2 ja również na innym koncie zostałem ,, wybrańcem ,, ale po zmianie przewoźnika podczas zakupu wszystko wróciło na swoje miejsce  . 

oznacz moderatorów

gargulce2
#11 Animator#

mdrogeria no u mnie niestety nie wróciło i nadal nie mogę wybrać kuriera. Szału dostaje. Allegro zwleka albo nic z tym nie robi. Nie wiem. 

oznacz moderatorów

kenjiro
#8 Zapaleniec#

Jeśli usługa jest wadliwa, to powinna istnieć droga zgłoszenia informacji o wadach usługi. Odwracanie się plecami nie poprawi jakości usługi, stąd moje pytanie, gdzie to można zgłosić.

Dziękuję pozostałym osobom za numery, zadzwonię.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wg prawa to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru- firma. Ale jak chcesz to zadzwoń 616 306 997

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@kenjiro 

Infolinia: 616 306 886

oznacz moderatorów

kenjiro
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za numer (i koledze wyżej również). Zadzwoniłem, dowiedziałem się, że "partner logistyczny ma problemy operacyjne", ale paczka już jest w drodze i może dziś będzie w punkcie.

Tyle dobrego, że wiadomo co z paczką, ale może ma ktoś jakiś namiar, gdzie można zgłosić swoje uwagi w sformalizowany sposób?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kenjiro wystarczy zrobić to - @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  do wątku włączą się osoby , które przekierują Twoją wiadomość do odpowiedniego działu  ,ale nie licz na więcej niż wklejoną nic nie wnoszącą formułkę ,, przepraszamy za ....... , robimy wszystko .....,, Wątków podobnych Twojemu jest tu na Gadane tysiące zakładanych przez odbiorców jak i sprzedawców , nic się w tym obszarze nie dzieje w kierunku poprawy więc weź sobie do serca dobrą radę doświadczonych sprzedawców, nie patrz na dodatkowe monety  i wybieraj innego przewoźnika 

oznacz moderatorów

kenjiro
#8 Zapaleniec#

Nie chodzi o monety, po prostu One Box mam bliżej, więc jestem bezpośrednio zainteresowany by usługa lepiej działała. A ze swojego doświadczenia z dużymi korporacjami wiem, że odpowiednio skierowane (na odpowiedni szczebel) zażalenie potrafi zdziałać cuda. Stąd moje pytanie. Jeśli nikt nie wie, trudno, zadać pytanie zawsze warto.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kenjiro co chcesz zrobić ?  to jest przesyłka allegro  ,oni tego nie ogarniają i spychają odpowiedzialność na sprzedawców bo tak wygodniej. Jest kilka wątków poniżej .... poczytaj 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@kenjiro 

Tak, najważniejsze napisał @mdrogeria 

w ramach usługi działają podwykonawcy One BOX, Punkt:

- DPD

- UPS

- One

w ramach Kurier One

-One

Kurierzy ONE (ściśle , jako osoby fizyczne) również są tylko podwykonawcami.

 

oznacz moderatorów

kenjiro
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wyjaśnienia, ale nieco rozmijają się one z moim pytaniem. Nie jest moim zamiarem wnikanie w szczegóły logistyczne usługi, jaką sprzedaje Allegro, ale zwrócenie osobom władnym, że problem istnieje i trzeba go naprawić. O ile oczywiście nie zdają sobie sprawy z problemów, bo bywa, że osoby "na świeczniku" są izolowane od złych wieści. Jeśli zaś mają o tym wiedzę i nic nie robią, to wtedy faktycznie tylko zmiana przewoźnika pomoże.

Stąd pytanie, czy ktoś ma jakieś namiary na drogę formalną?

 

PS. Drodzy moderatorzy, przekażcie gdzie trzeba, że ktoś przedobrzył z tym wyskakującym popupem do wystawienia opinii o forum. Co kilka minut się pojawia, mimo że już wystawiłem opinię, ale chyba złożę kolejną, bardziej negatywną.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@kenjiro 

Dobra, chcesz się dostać z tymi informacjami jak najwyżej. Z moich doświadczeń kontakt tylko na poziomie parter.

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Jako kupujący - dostaję paczki po wielu wielu dniach. Koci żwirek nie jest pilny. Nie pali się kotom pod ogonem.

 

Jako sprzedający -  dostaję czerwonej gorączki, gdy ktoś u mnie  kupi do ZIELONEGO.

Właśnie mam kolejny zwrot nieodebrany, bo facet [ rozmowa telefoniczna się odbyła ] nie dostał ani jednego powiadomienia od systemu Allegro, że paczka jest do odbioru. Tak twierdzi.

Zaproponowałem ponowny zakup Inpostem a za tę mu zwrócę wpłatę.

 

Historia przesyłki

8 maj 2024, 09:42
Przesyłka została zwrócona do nadawcy.
6 maj 2024, 16:15
Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki.
2 maj 2024, 16:10
Przesyłka oczekuje na odbiór.
2 maj 2024, 08:14
Przesyłka została wydana do doręczenia.
30 kwi 2024, 17:03
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia.
30 kwi 2024, 11:39
Przesyłka wyjechała w drogę do punktu docelowego.
30 kwi 2024, 09:52
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia.
29 kwi 2024, 21:37
Przesyłka została odebrana z One Box.
29 kwi 2024, 15:11
Przesyłka została nadana.
29 kwi 2024, 09:04
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów