Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Będę wdzięczny za wyjaśnienie kwestii terminów dostaw w serwisie allegro one kurier - dostawa dzisiaj. Jak zamawiam coś w ten sposób dostaję informację, że gwarantowany (nie przewidywany) czas dostawy to dzień wysyłki zamówienia przez sprzedawcę, wnoszę że nie jestem wyjątkowy i inni kupujący, w tym również moi, też dostają informację o gwarantowanym terminie dostawy. Wszystko jest fajnie do momentu, gdy dostawa się opóźni, zgłaszam reklamację i dostaję informację, że gwarantowany termin dostawy to 5 dni roboczych. Skąd ta rozbieżność?
@AdvisorBooks, dzięki za Twoją wiadomość. Choć metoda dostawy Allegro One Kurier ma bardzo wysoki wskaźnik terminowości, faktycznie ten komunikat powinien i będzie brzmiał nieco inaczej. 🙂 Pracujemy nad tym.
@mr_oma polemizowałbym, na 38 wysłanych przeze mnie tą metodą przesyłek aż 5 nie zostało doręczonych w dniu nadania. Niecałe 87% skuteczności, wg mnie to bardzo niski wskaźnik terminowości, według waszej nomenklatury to już chyba niedopuszczalny, a na pewno wymagający poprawy. No i nie liczę tutaj paczek niepodjętych nawet przez kuriera w terminie, z których klienci zrezygnowali - byłoby jeszcze gorzej.
Proszę jednak o wyjaśnienie dlaczego w komunikacji do kupujących wszędzie pojawiają się informacje o dostawie w dniu nadania, gwarantowanej dostawie w dniu nadania itp, brak jest też tam odnośników do regulaminu w którym w niejasny sposób zmieniacie komunikację co do doręczenia na 5 dni roboczych. To jest - w mojej ocenie - bardzo nie w porządku, zwłaszcza że jak wszyscy wiemy z problemami wynikłymi z waszej winy zawsze i bez wyjątków zostawiacie sprzedawców samych i nie poczuwacie się do odpowiedzialności.
Przykre ale prawdziwe .Za wszystkie opóźnienia obrywa się zwykle sprzedawcą ,bo według statystycznego klienta to sprzedawca zagwarantował szybką dostawę a prawda jest zupełnie inna.