Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam otwartą reklamacje , ale doszliśmy ze sprzedającym do porozumienia jak z mojej strony mogę zakończyć reklamację
Cześć, @GrzechO-GD. Zakończyć można jedynie Dyskusję. Nie ma możliwości zakończenia czatu reklamacyjnego. W przypadku reklamacji produktu czat pozostaje otwarty i tylko zmienia się status zgłoszenia (np. gdy sprzedający uznaje reklamację).
Masz krokowiec. Krok 1, krok 2. Jak uzupełnisz, to zmieni się status.
@GrzechO-GD Małe nieporozumienie. Ty nie zakończysz reklamacji, od momentu zgłoszenia reklamacji masz 14 dni na uznanie reklamacji lub odrzucenie, innych opcji nie ma.
Jeżeli nie napisałeś wyrażnie jaka jest twoja decyzja to masz przegrane, reklamacja została uznana automatycznie. Twoje uzgodnienia z kupującym są bezprzedmiotowe.
Natomiast otwartą dyskusję może zamknąć tylko kupujący lub Allegro. Ty możesz tylko liczyć na łaskawe potraktowanie.