Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, tam wyglądają towary dostarczone do Allegrobox (nr przesyłki ALE0000264A250A). Nie chce mi się bawić w reklamację dla 3 zł (uszkodzeniu uległy tylko dwie kapsułki), ale jeśli tak to ma wyglądać, to nie wróżę świetlanej przyszłości tej formie dostawy)
Ale za przesyłkę, pakowanie do chwili odbioru odpowiada sprzedający.
„Ale za przesyłkę, pakowanie do chwili odbioru odpowiada sprzedający„
jeszcze dopisz, że złośliwy sprzedający podeptał towar przed wysłaniem 😁 żeby narobić kupującemu problemu ze składaniem reklamacji. Przecież sprzedający to największe zło na allegro, lepiej żeby ich nie było 😂
@Agent051 Skoro to wiesz to napisz, masz doświadczenie😐 Ja napisałem jak jest zgodnie z prawem.
@LEW433 czasem wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Kupujący najwyraźniej ma doświadczenie z innymi przewoźnikami znacznie lepsze niż z Allegro One. Jest na tyle świadomy, że zdaje sobie sprawę że sprzedawca nie ma żadnego wpływu na to, jak kurier potraktuje przesyłkę.
@Agent051 Oczywiście że każdy może sobie wybrać dostawcę, jego wola. Niczego to nie zmienia że za towar do czasu odbioru odpowiada sprzedajacy, możesz nie czytać ze zrozumieniem.😁
@LEW433 3 zł, tyle wynosi strata, czas poświęcony na reklamację jest więcej wart. Może to dla ciebie dziwne, ale ludzie myślą i nie opłaca im się robić piekła o drobiazg.
To zobaczysz co będzie działo się na Święta jak nie będą potrafili wyrobić się z paczkami. Towar będzie latał po sortowniach, żeby wszystko dostarczyć do punktów. Nie będę nawet wspominał o awariach tych paczkomatów, opóźnieniach, i wiele, wiele innych 🙂
Nie ma szans, że to wypali 🙂
@7tekbar4 Bardzo mi przykro, że przesyłka dotarła do Ciebie w takim stanie, ale zgodnie z obowiązującymi zasadami, jako kupująca możesz poinformować o tym sprzedającego, który ma prawo złożyć u nas reklamację na tę przesyłkę.
Sami moglibyście odpalić klientowi jakąś drobną rekompensatę, z 50zł na kolejne zakupy.
Ciekawy jestem czy rozpatrujecie reklamacje tak jak pozostałe firmy kurierskie, czyli 99% odrzuconych, a wina standardowo leży po stronie nadawców.
Ja od dawna kupuję od tego sprzedającego, zawsze towar był pakowany tak samo i do tej pory przychodził nieuszkodzony. Jak wspominałem nie będę bawił się w reklamacje za 3 zł, po prostu następnym razem zamówię przez InPost.