Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
przyszła właśnie pani z moją paczką. kurier prawdopodobnie źle umieścił paczki. ja dostałam zawiadomienie że paczka zostałą wysłana, ale nie dotarła dalej. Przyniosła ją pani z tego samego osiedla. dostała powiadomienie, że jej paczka czeka, po otworzeniu i przeczytaniu FV okazało się, że to w ogóle inna paczka.
Jak odnaleźć teraz paczkę o niemałęj wartości?
Nr paczki A00063RFB4
Paczkomat AL021SK1
@Client:109542388 Jeśli masz możliwość, przekaż proszę sąsiadce, aby zadzwoniła jutro pod numer 616 306 886 w godzinach 8-22.
najlepszym rozwiązeniem byoby odnalezienie kuriera, który prawdopodobnie pomylił się przy wrzucaniu paczek do paczkomatu i niech odkręca sprawę albo poniesie koszt.
paczka umieszczona ok 12:30 7 listopada, więc proszę uruchomić historię monitoringu i wyjaśnić to bezpośrednio z przewoźnikiem.
Nr paczki A00063RFB4
Paczkomat AL021SK1
ta paczka została umieszczona i dotarczona do nieprawidłowego klienta
tego jeszcze nie grali 😋 ..... a może grali ? .... chyba się pogubiłem 🤔
ja z mojej strony dopilnowałem, aby dane dostarczenia i opłata były wykonane, więc dlaczego mam jeszcze odkręcać czyjś błąd i tacić na tym czas?
jeśli nie potraficie obsługiwać systemów telematycznych, to proszę poprosić supervisor'a o szkolenie.
w tym momencie postanowiłem porzucić allegro. jestem użytkownikiem od 21 lat, ale to, co tu się wyprawia, to woła o zamknięcie domeny
@Client:109542388 kto ci powiedział ze masz odkrecac i naprawiac cokolwiek? telefon do przewoznika z informacja odebralem paczke numer i w jakich okolicznosciach i tyle a pani sobie szuka swojej na wlasna reke zglaszajac reklamacje do przewoznika
telefon był wykonany niezwłocznie. otzrymałem informację, że nie są w stanie ustalić na podstawie zamówienia i jednej odebranej paczki, więc czego tu oczekiwać po 20 min telefonie, zadzwonić kolejny raz, żeby tracić czas?
wystarczy ustalić kto akurat danego dnia dostarczał paczki, niech dzwoni do każdej osoby, która tego dnia miała doręczenie do paczkomatu, jeśli w bazie nie są w stanie ustalić.
kto jest prewoźnikiem do allegro one box? nie ma w ogóle informacji, a etykieta nie ma danych przez RODO, więc dziękuję za radę. Pani przyniosła moją paczkę, bo dostałą powiadomienie, że jej paczka jest do odbioru. przyniosła ją i opisała sprawę. od razu próbowaliśmy dowiedzieć się czegoś od allegro, ale nic to nie dało.
@Client:109542388 Uporządkujmy informację. Paczkę A00063RFB4 ma prawidłowy odbiorca, czy okazało się, że zawartość jest błędna?
informacje są zawarte w poście #1:
przyszła właśnie pani z moją paczką. kurier prawdopodobnie źle umieścił paczki. ja dostałam zawiadomienie że paczka zostałą wysłana, ale nie dotarła dalej. Przyniosła ją pani z tego samego osiedla. dostała powiadomienie, że jej paczka czeka, po otworzeniu i przeczytaniu FV okazało się, że to w ogóle inna paczka
podsumowując paczka została wrzucona do nieodpowiedniej skrytki, co umożliwiło losowej pani odebrać moją paczkę (nr podane w 1 wiadomości). Pani teraz szuka swojej paczki.
szczęście w nieszczęściu, że postanowiła pofatygować się i przynieść moją paczkę, mogła po prostu sobie zawłaszczyć.
moja paczka, która dostarczyła losowa osoba:
Nr paczki A00063RFB4
Paczkomat AL021SK1
Reszty informacji nie podam ze względu na RODO
jakakolwiek odpowiedź? nagle nie ma osoby, która potrafi rozwiązać tę tajemniczą zagadkę wszechświata?
tak myślałem...
strata 2 dni i ani jednej wskazówki w kierunku rozwiązania
serdecznie dziękuję, miłego dnia.
P.S.
Sprawa będzie szczegółowo opisana na najbardziej znanych portalach, żeby oszczędzić stresu innym użytkownikom
@Client:109542388 Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego w sprawie swojej przesyłki. Natomiast w sprawie drugiej paczki klientka powinna się z nami skontaktować bezpośrednio. Wtedy postaramy się pomóc.
w jakim celu? usługa zostałą wykonana źle, ale finał sprawy dla mnie przynajmniej zakończył się szczęśliwie, więc zgłaszanie reklamacji będzie tylko stratą czasu, gdyż odpowiedź będzie jedna - usługa wykonana, nie widzimy podstaw do reklamacji, z poważaniem zespół Allegro.
tak, jak odbywa się to na Oł El Eks, gdzie też nic nie jest robione, aby poprawić podstawowe bezpieczeństwo.
dla przykładu kupiłem przedmiot od firmy, dostałem inny przedmiot, zgłosiłem do obsługi, aby skorzystać z ochrony kupującego. po 72h dostałem odpowiedź, że nie ma podstaw do wykorzystania ochrony i sprawa zakończona. ani pieniędzy, ani towaru - normalna sytuacja.
na szczęście sprzedający był na tyle miły, że zgodził się na zwrot towaru i pieniędzy.
🙄
@Client:109542388 nadal nie rozumiem czemu ty szukasz paczki tej pani?
żebyś się głupio pytał.
moja paczka została źle dostarczona, więc pytanie, czy zostały tylko zamienione 2 paczki, czy wszystkie przy tej dostawie. jeszcze jakieś pytania?
mam napisać Tobie historię życia, czy rozwiążemy tę sprawę?
też działam jako support engineer i jeśli odezwałbym się do swojego klienta (multimilionerzy i miliarderzy), to mógłbym sformatować dysk i szukać nowej pracy.
prosta sprawa, support ma dostęp do trackingu, monitoringu, bazy danych, w której cały przebieg sprzedaży wysyłki, sortowni, itd. są podane, jak na tacy.
więcej czasu tracicie na dokręceniu śruby i próbie pokazania, że klienci allegro nic nie znacząm - pokazałem screeny z tego wątku kilku osobom i były oburzone jakością odpowiedzi oraz samym tonem.
jest prosta zasada - nie znasz odpowiedzi, to lepiej nie wypowiadaj się
P.S.
jest to osoba starsza, która potrzebuje więcej czasu na wykonanie czynności uznawanych, jako łatwe dla ludzi w wieku rozrodczym, więc chciałem zaoferować pomoc.
widać, że większość ma inne osoby po prostu za zbędne pochłaniacze powietrza
Zabłysłeś jak dzik w zbożu teraz... starsza czy nie a pełnomocnictwo od niej masz by być stroną postępowania reklamacyjnego? Nie. To nie złożysz reklamacji do allegro czy przewoźnika o pomylenie adresu dostawy, nie jesteś stroną reklamacji nie otrzymasz rzadnych informacji o paczce. Co mnie to obchodzi? Nic. Wątek jak widzisz jest zbędny a moderacja lub onebox milczy zgodnie z prawem w temacie który cię nie dotyczy.
i JAK ? Pomogliście już użytkownikowi Allegro ? Sprawa wyjaśniona ?
Kończy mi się Cola i Chipsy.
dziękuję za pomoc, bezużyteczne to było, tydzień stracony, brak kontaktu ze strony allegro ws. reklamacji.
tyle jest warte wsparcie, gdy coś działa nieprawidłowo