Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Allegro_One klientka zgłosiła problem z odbiorem paczki. Nie dostała żadnego kodu odbioru, a paczka już leży od 4 dni w boxie. Zamówienie nr 067a4350-2a45-11ee-aec8-fbbb194ad762, nr przesyłki A0000OD9Q1. telefon klientki [edycja]. Jeśli jest opcja wysyłki kodu odbioru przed zwrotem paczki będę wdzięczny.
@mikeza dziękujemy za zgłoszenie! Skontaktujemy się z kupującą w wiadomości e-mail.
@Allegro_One proszę o ponowną interwencję. Paczka do nas wróciła, wysłaliśmy ją ponownie i jest ta sama sytuacja, brak kodu odbioru. klienta dostała info, że paczka czeka do odbioru w boxie i nic więcej. nr przesyłki: A000185QE4, nr zamówienia: 067a4350-2a45-11ee-aec8-fbbb194ad762. to już drugi raz ten sam problem.
677422755489 do 2
@mdrogeria A skąd to 2 ,jeszcze niedawno było 1 coś przegapiłem .To że pierwszy licznik bije w tempie ultra szybkim to nie jest dziwne .
@kolekcjoner608 tak , doszedł drugi punkcik za możliwość bezpłatnego przedłużenia czasu na odbiór paczki z BOX-u , a pierwszy dla ścisłości w miarę szybka reakcja @Allegro_One na zgłoszony tu problem z przesyłką .
@mdrogeria od wrzesnia dorzuć jeszcze z sześć liczb przed przecinkiem 😄 powinno sie zgadzać
@az1rael to przypadkowy ciąg cyferek , poległem z liczeniem 🙄
@mdrogeria nie polegleś tylko zwyczajnie nie nadążasz tu się zaraz zrobi efekt lawiny i mam nadzieję że zrezygnuje od groma prywatnych przedawców i nagle smarta będzie spełniał tylko osa a potem klienci zrezygnuja z subskrypcji i ten gniot wykituje
@az1rael takież i pierwsze moje słowa było po publikacji nowych zasad , w dalszym ciągu ostatecznej decyzji nie podjąłem , a finał w 1i2 przypadku zapewne będzie taki sam , brak smarta w ofertach przeciągnie się tylko w czasie .
Oni chcą zastosować efekt fali, żeby przepchać ten zaczopowany system. Allegro - UWAGA - podpowiadam - TO NIE JEST ROZWIĄZANIEM W TYM PRZYPADKU! 🤣🤣🤣
@biosorcerer ale przecież szambo gdzie wybije jak w tym powiedzeniu jak już granat walnie w szambie...
@az1rael tylko oni chcą to empirycznie zbadać 🤣🤣🤣
@mikeza Dziękujemy za zgłoszenie. Kupująca została już przez nas poinstruowana telefonicznie. Zaznaczyliśmy, że błąd leży po naszej stronie. Przepraszamy za utrudnienia.