anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam duży problem .Po wciśnięciu opcji Do Koszyka oraz Kup Teraz nie mogę dokończyć zakupu/wejść na s

Client:106939674
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Po wciśnięciu opcji Do Koszyka oraz Kup Teraz nie mogę dokończyć zakupu/ wejść na stronę/.Dlaczego zostałem zablokowany.Trwa to od kilku dni.Prosze o pomoc.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106939674 Czy podczas nieudanej próby zakupu pojawia się jakiś komunikat? Próbowałeś korzystać z innej przeglądarki?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów