Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! Niestety mróz zablokował skrytkę One Box i ja nie odebrałem paczkę. A dziś kończy się czas na odebranie. Co mam robić? Czy można jakoś przedłużyć termin odebrania paczki? I jak w takim razie otworzyć skrytkę ponownie? Pozdrawiam Mikołaj z Łodzi.
P.S. I jeszcze jedno życzenie: czy można w jakiś sposób oznaczyć otwieraną automatem skrytkę One Box'a w moment otwierania? Bo w takiej sytuacji jeśli jej nie udaje się otworzyć się automatycznie, absolutnie nie widać, którą ze skrytek należy spróbować otworzyć ręcznie. Słychać tylko kliknięcie zamka, ale z której z wielu skrytek jest on słyszalny - zupełnie nie jest jasne.
616 306 997 abo 616 306 886.
Dziękuję za informację. Dziś spróbuję skontaktować się koło 16:50.
Najlepiej dzwonić od razu spod automatu i czekać jak zdalnie spróbują otworzyć .
@Zagin jeśli termin odbioru może upłynąć, to podaj mi proszę numer przesyłki, a my go przedłużymy. Natomiast gdy będziesz miał już możliwość ją odebrać i będziesz przy automacie spróbuj delikatnie popukać w drzwiczki przy dolnej krawędzi skrytki, najlepiej po środku. Wówczas mechanizm być może pozwoli na jej otwarcie za pomocą kodu lub zdalnie (gdy skontaktujesz się z naszą infolinią).
Dziękuję! Problem już rozwiązany.
Dziękuję Pani za udział, ale pani rada w takiej sytuacji nie ma zastosowania: przecież wyżej napisałem, że jeśli drzwiczki się nie otworzyły, to "absolutnie nie widać, którą ze skrytek należy spróbować otworzyć ręcznie". Ale to już jest problem raczej techniczny, który, moim zdaniem, trzeba wziąć pod uwagę na przyszłość.