Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wczoraj przyszła do mnie paczka do punktu na Żołnierzy Września w Chorzowie i nie wiem gdzie mogę złożyć zażalenie na dostawce ? Nie odebrałam swojej przesyłki gdyż kurier złośliwie wsunol paczkę tak głęboko że nie była w stanie jej nawet dosięgnąć. Półka na samej górze i do samego końca była wsunieta . Osoba która by to miała wyciągnąć musiała by mieć ponad 2 metry nie uważam się za niska osobę a nie dałam rady jej wyciągnąć. Powiem jeszcze ze to jest 2 raz jak zamówiłam do tego punktu i za pierwszym razem miałam taki sam problem ale udało mi się jakoś wyviagnac przesyłkę. Mam wrażenie że kurier który akurat dostarczył przesyłkę chyba nie lubi swojej pracy, więc powinien ja zmienić
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ teraz klienci odbierając paczkę z automatu powinni zabierać ze sobą drabinę , albo chociaż taboret 😁
Albo czekać na kuriera przy następnym podjeździe aby łaskawie podsadzil .
@Client:44259415 @mwmonety trochę daleko mam do Chorzowa , ale tam......,,Podróż za jeden uśmiech ,,
Zarówno Inpost (w aplikacji) jak i Allegro One (na stronie) ma opcje zaznaczenia informacji o umieszczaniu paczek niżej, bo jest się niewysokim/niepełnosprawnym. Zaznaczyłaś i nie zastosował się kurier? To możesz reklamować niewłaściwe wykonanie usługi u przewoźnika lub najlepiej Allegro (podejrzewam, że to Smart, to Allegro jest nadawcą). Nie zaznaczyłaś? To nie ma podstaw do reklamacji.
@Client:44259415 przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja, jeśli była to przesyłka z Allegro One to możesz w przyszłości zaznaczyć gdzie ma zostać umieszczona. Rozumiem, jednak że nie jesteś osobą z niepełnosprawnością ani niskiego wzrostu, więc nie pomyślałaś, że będzie to potrzebne i nie powinno być. Jeśli była to przesyłka z Allegro One skorzystaj proszę z tego formularza.