Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat: Problem z paczką – brak informacji
Dzień dobry,
Nie mogłam otworzyć skrytki z moją paczką, ponieważ była zablokowana. Zadzwoniłam na infolinię w czwartek 28.08, gdzie operator poinformował mnie, że zgłosi problem i moja paczka zostanie przełożona do innej skrytki, a ja otrzymam nowe SMS.
Dziś jest 01.09 i nadal nie otrzymałam ani listu, ani SMS, ani żadnej informacji. W aplikacji paczka widnieje jako odebrana, ale ja jej nie otrzymałam.
@Client:103563428 dzień dobry! Poprosiłam o sprawdzenie tego, gdy tylko otrzymam odpowiedź, napiszę ponownie w tym wątku.
@Client:103563428 dzień dobry! Muszę poprosić Cię o odstąpienie od umowy tego zakupu (zgłoszenie zwrotu sprzedającemu).
Bardzo mi przykro, otrzymałam informację, że przesyłka zaginęła, poinformowaliśmy już o tym sprzedającego. W tej sytuacji zgłoś proszę zwrot w szczegółach tego zakupu w zakładce Moje zakupy.