anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogłam otworzyć skrytki z moją paczką, ponieważ była zablokowana.

Client:103563428
#1 Nowicjusz

Temat: Problem z paczką – brak informacji

 

Dzień dobry,

 

Nie mogłam otworzyć skrytki z moją paczką, ponieważ była zablokowana. Zadzwoniłam na infolinię w czwartek 28.08, gdzie operator poinformował mnie, że zgłosi problem i moja paczka zostanie przełożona do innej skrytki, a ja otrzymam nowe SMS.

 

Dziś jest 01.09 i nadal nie otrzymałam ani listu, ani SMS, ani żadnej informacji. W aplikacji paczka widnieje jako odebrana, ale ja jej nie otrzymałam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103563428 dzień dobry! Poprosiłam o sprawdzenie tego, gdy tylko otrzymam odpowiedź, napiszę ponownie w tym wątku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103563428 dzień dobry! Muszę poprosić Cię o odstąpienie od umowy tego zakupu (zgłoszenie zwrotu sprzedającemu). 
Bardzo mi przykro, otrzymałam informację, że przesyłka zaginęła, poinformowaliśmy już o tym sprzedającego. W tej sytuacji zgłoś proszę zwrot w szczegółach tego zakupu w zakładce Moje zakupy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów