Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jeżeli paczka dla Allegro One Box DPD ma status uszkodzona to co firma kurierska z nią zrobi ? Zwróci do nadawcy? Firma sama zgłosiła uszkodzenie, klient paczki nie widział.
powinni ci na maila protokół zniszczenia paczki podesłać i rekompensatę wypłacić poproszą o dowód sprzedaży np fakturę
@az1rael powinni , ale tak nie będzie
@WM_tworzywa
Jeżeli uszkodzenie przesyłki nie jest całkowite, to przesyłka powinna być dostarczona do odbiorcy, wraz z protokołem szkody. Przed formalnym odbiorem, odbiorca powinien spisać protokół szkody i określić czy przesyłkę odbiera bez uwag (zamyka to możliwość reklamacji u przewoźnika), odbiera z zastrzeżeniem zgłoszenia reklamacji w terminie późniejszym, prosi o przekazanie do oddziału w celu odbioru osobistego (wtedy można spisać protokół komisyjny, czyli taki ze świadkiem, nie chodzi tu o punkt partnerski) albo odmówić przyjęcia.
A i protokół szkody spisany przez przewoźnika i ten spisany przez odbiorcę, to dwa różne protokoły. Firma kurierska, jeżeli nie jest to niezbędne do zabezpieczenia przesyłki, nie może jej otwierać.
A w praktyce ktoś miał taki przypadek? Może moderatorzy będą wiedzieli jaka jest procedura postępowania przy dostawie Allegro One Box DPD i uszkodzeniu zgłoszonym przez przewoźnika.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@WM_tworzywa może 2 tyg, temu miałem , przesyłka wraca , odbierasz , robisz zdjęcia , następnie EPS , na koniec składasz do allegro reklamacje z załączonym protokołem i czekasz na !!
decyzję , zwykle negatywna
możesz się odwołać
@WM_tworzywa podaj proszę numer przesyłki lub zamówienia, zweryfikuję to.