Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot

Client:120260460
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-04-2024
18:09
Zwrocilam chodzik odprwie3 tygodni .Mam 84 lata i nie umie poruszać się po internecie. Proszę o pomoc.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-04-2024
18:12
Niestety musisz szerzej opisać od kogo zakup i jak zwróciłaś?
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-04-2024
18:29
@Client:120260460, ponieważ zwrot nie był zgłoszony do Allegro i nie ma formularza zwrotu, a płatność była za pobraniem, poproszę o informacje jak ten zwrot został zgłoszony do sprzedającego?
Zazwyczaj jest tak, że w przypadku płatności za pobraniem numer konta do zwrotu, kupujący podaje na formularzu. Tutaj sprzedający może nie wiedzieć gdzie ten zwrot wysłać.
Jeśli woli Pani kontakt telefoniczny, zachęcam do skorzystania z naszej infolinii: 616 271 777 🙂
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów