anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot

Client:120260460
#1 Nowicjusz#

Zwrocilam chodzik odprwie3 tygodni .Mam 84 lata i nie umie poruszać się po internecie. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Niestety musisz szerzej opisać od kogo zakup i jak zwróciłaś?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:120260460, ponieważ zwrot nie był zgłoszony do Allegro i nie ma formularza zwrotu, a płatność była za pobraniem, poproszę o informacje jak ten zwrot został zgłoszony do sprzedającego? 
Zazwyczaj jest tak, że w przypadku płatności za pobraniem numer konta do zwrotu, kupujący podaje na formularzu. Tutaj sprzedający może nie wiedzieć gdzie ten zwrot wysłać. 
Jeśli woli Pani kontakt telefoniczny, zachęcam do skorzystania z naszej infolinii: 616 271 777 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów