Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez pomyłkę wskazałem zły adres paczkomatu ONE BOX, przesyłka już dotarła do paczkomatu, czy jest możliwość przekierowania przesyłki na właściwy adres. Dostawa jest SMART.
Paczkomat i One Box to dwie różne maszyny do wydawania paczek.
A jeżeli chodzi o przekierowanie, to w przypadku One Box nie ma takiej możliwości. Pozostaje czekać, aż paczka wróci do sprzedawcy i ewentualnie opłacić ponowną wysyłkę. Najlepiej skontaktuj się ze sprzedającym i ustal co dalej.
ps. W przypadku Paczkomatu, czasem uda się przekierować przez BOK Inpostu. Takie przekierowanie płatne jest jak za przesyłkę w danym gabarycie (w przypadku gabarytu A - 16,99 zł).
@Marek191811 szkoda w tym wszystkim sprzedawcy bo dopłaty do smarta ( tak sprzedawcy płacą za darmowe dostawy ) nie odzyska jak paczka wróci 😞
@Marek191811 Przykro mi, ale nie ma możliwości przekierowania przesyłki. Możemy to zrobić jedynie w sytuacjach wyjątkowych, np. awaria automatu docelowego.