anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nieodpowiedzialność

Client:70636056
#1 Nowicjusz#

Zamówienie, które było potrzebne w konkretnym dniu, nie zostało dostarczone... mimo że zapłaciłem za dostawę. Najgorsza obsługa w historii

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:70636056 Tak bywa, a pytałeś tego od kogo kupiłeś? a kto wybrał przewoźnika?

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Client:70636056 Rozumiem, ale na Allegro nie ma gwarantowanych dostaw na dany dzień. Jest tylko "przewidywana dostawa" wyliczana przez algorytm, który jest niedokładny.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dokładnie to ująłeś - nieodpowiedzialność kupującego

regulamin allegro znasz?

regulamin wysyłek allegro znasz?

nowomowę allegro znasz?

zadzwoniłeś do sprzedawcy i umówiłeś się na dostawę w danym dniu?

podałeś powody takiej terminowej dostawy?

Kupując w inny sposób sam bierzesz odpowiedzialność za nieterminowość dostaw

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@RED   Świetnie to opisałeś, kupujący powinien przed zakupem na Allegro przejść specjalny kurs upoważniający go do zakupu.  Tytuł eksperta zakupów też mile widziany.

Jeśli masz sklep stacjonarny to zażądaj żeby każdy klient wchodzący do sklepu podpisał regulamin sklepu, instrukcję chodzenia między półkami i  regulamin kolejkowy.

Na pewno spotka się to z uznaniem wśród klientów, będą tłumnie przychodzić i fotki sobie robić na tle tych regulaminów.

 Sławę i rozgłos masz zapewnione 😂

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:70636056  To drobiazg,  jeżeli pohandlujesz dłużej na Allegro to przekonasz się że taka obsługa to norma.

Obejrzyj reklamy w TV, w internecie i zapamiętaj  zasadę: im intensywniejsza i bardziej natrętna reklama tym gorsza jakość,  tym gorsza obsługa.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

A ileż to zapłaciłeś za tę rzekomo gwarantowaną dostawę, hę?

Bo jeśli 10 zł. To chyba jesteś wyalienowany, zupełnie jak politycy odnośnie cen chleba. 

Przesyłka gwarantowana to około 40 zł i na allegro ich nie oferują, tu wszystko jest przewidywane. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

niech zgadnę czyżbyś zapłącił za super usługe allegro onebox dostawa tego samego dnia z adnotacją w regulaminie 2 dni robocze?

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Kupować trzeba z wyprzedzeniem a nie liczyć na cud, że dotrze na czas wydumany przez Allegro!

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:70636056 Na Allegro nie ma czegoś takiego jak gwarantowany termin doręczenia. Wszystkie podawane terminy są jedynie przewidywane - większość przesyłek faktycznie jest dostarczana zgodnie z przewidywaniami ale opóźnienia oczywiście się zdarzają. 
Ponadto - warto zajrzeć do regulaminów przewoźników - gwarantowane terminy doręczenia to przeważnie +- 3 dni robocze. Nawet dostawy „same day” nie gwarantują dostawy tego samego dnia. 
Są oczywiście usługi kurierskie z dostawą na konkretny dzień lub do konkretnej godziny ale takie usługi płaci się kilka razy więcej niż standardowo. 

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Wobec sprzedawcy są stawiane wysokie wymagania przez portal i uważam ze to dobrze.

Ale od użytkowników typu klient POWINNA BYĆ WYMAGANA umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania. Jeśli któryś z klientów nie zaliczył by tego testu konta powinno się blokować.

Np. Adres dostawy Ogródki działkowe w wałczu. Ulica: Bramka 4 a nr. Telefonu "z czapy".

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@majster_man  Bardzo rozsądne wymagania wobec kupujących.  A może od razu w tytule Allegro niech napiszą:  "Obsługujemy wyłącznie klientów znających język polski w mowie i w piśmie"

Ktoś już takie hasła kiedyś zgłaszał, na przykład było "Polska tylko dla Polaków"

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Zamówienia od obcokrajowców są składane prawidłowo. 

Ostatnio miałem podany telefon, zamowienie do paczkomatu 123 123 123,

Na prośbę o prawidłowy numer klient odpowiedział że on nikomu swojego numeru nie podaje. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@majster_man trzeba było mu napisać jak w takim przypadku chce otrzymać powiadomienie o paczce do odbioru i kod odbioru? oraz że nie odebranie paczki skutkuje potraceniem ze zwrotu opłaty nakładanej przez przewoźnika za powrót paczki do nadawcy jeśli taka opłata zostanie nałożona

oznacz moderatorów