Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie, które było potrzebne w konkretnym dniu, nie zostało dostarczone... mimo że zapłaciłem za dostawę. Najgorsza obsługa w historii
@Client:70636056 Tak bywa, a pytałeś tego od kogo kupiłeś? a kto wybrał przewoźnika?
@Client:70636056 Rozumiem, ale na Allegro nie ma gwarantowanych dostaw na dany dzień. Jest tylko "przewidywana dostawa" wyliczana przez algorytm, który jest niedokładny.
dokładnie to ująłeś - nieodpowiedzialność kupującego
regulamin allegro znasz?
regulamin wysyłek allegro znasz?
nowomowę allegro znasz?
zadzwoniłeś do sprzedawcy i umówiłeś się na dostawę w danym dniu?
podałeś powody takiej terminowej dostawy?
Kupując w inny sposób sam bierzesz odpowiedzialność za nieterminowość dostaw
@RED Świetnie to opisałeś, kupujący powinien przed zakupem na Allegro przejść specjalny kurs upoważniający go do zakupu. Tytuł eksperta zakupów też mile widziany.
Jeśli masz sklep stacjonarny to zażądaj żeby każdy klient wchodzący do sklepu podpisał regulamin sklepu, instrukcję chodzenia między półkami i regulamin kolejkowy.
Na pewno spotka się to z uznaniem wśród klientów, będą tłumnie przychodzić i fotki sobie robić na tle tych regulaminów.
Sławę i rozgłos masz zapewnione 😂
@Client:70636056 To drobiazg, jeżeli pohandlujesz dłużej na Allegro to przekonasz się że taka obsługa to norma.
Obejrzyj reklamy w TV, w internecie i zapamiętaj zasadę: im intensywniejsza i bardziej natrętna reklama tym gorsza jakość, tym gorsza obsługa.
A ileż to zapłaciłeś za tę rzekomo gwarantowaną dostawę, hę?
Bo jeśli 10 zł. To chyba jesteś wyalienowany, zupełnie jak politycy odnośnie cen chleba.
Przesyłka gwarantowana to około 40 zł i na allegro ich nie oferują, tu wszystko jest przewidywane.
niech zgadnę czyżbyś zapłącił za super usługe allegro onebox dostawa tego samego dnia z adnotacją w regulaminie 2 dni robocze?
Kupować trzeba z wyprzedzeniem a nie liczyć na cud, że dotrze na czas wydumany przez Allegro!
@Client:70636056 Na Allegro nie ma czegoś takiego jak gwarantowany termin doręczenia. Wszystkie podawane terminy są jedynie przewidywane - większość przesyłek faktycznie jest dostarczana zgodnie z przewidywaniami ale opóźnienia oczywiście się zdarzają.
Ponadto - warto zajrzeć do regulaminów przewoźników - gwarantowane terminy doręczenia to przeważnie +- 3 dni robocze. Nawet dostawy „same day” nie gwarantują dostawy tego samego dnia.
Są oczywiście usługi kurierskie z dostawą na konkretny dzień lub do konkretnej godziny ale takie usługi płaci się kilka razy więcej niż standardowo.
Wobec sprzedawcy są stawiane wysokie wymagania przez portal i uważam ze to dobrze.
Ale od użytkowników typu klient POWINNA BYĆ WYMAGANA umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania. Jeśli któryś z klientów nie zaliczył by tego testu konta powinno się blokować.
Np. Adres dostawy Ogródki działkowe w wałczu. Ulica: Bramka 4 a nr. Telefonu "z czapy".
@majster_man Bardzo rozsądne wymagania wobec kupujących. A może od razu w tytule Allegro niech napiszą: "Obsługujemy wyłącznie klientów znających język polski w mowie i w piśmie"
Ktoś już takie hasła kiedyś zgłaszał, na przykład było "Polska tylko dla Polaków"
Zamówienia od obcokrajowców są składane prawidłowo.
Ostatnio miałem podany telefon, zamowienie do paczkomatu 123 123 123,
Na prośbę o prawidłowy numer klient odpowiedział że on nikomu swojego numeru nie podaje.
@majster_man trzeba było mu napisać jak w takim przypadku chce otrzymać powiadomienie o paczce do odbioru i kod odbioru? oraz że nie odebranie paczki skutkuje potraceniem ze zwrotu opłaty nakładanej przez przewoźnika za powrót paczki do nadawcy jeśli taka opłata zostanie nałożona