Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przed chwilą nadałam przesyłkę One Box, po zamknięciu skrytki pojawiła się informacja na ekranie, że muszę zamknąć skrytkę. Była już zamknięta. Ani otworzyć, ani domknąć. W końcu wyświetliło, że za pare sekund dane zostaną utracone czy wykasowane. Czy ta przesyłka dojdzie? Gdzie coś takiego zgłosić?
@lilak5 na automacie masz telefon zadzwoń !!!
Niestety szybko poleciałam nadać przesyłkę i nie miałam przy sobie telefonu.
Czy mogę podać nr przesyłki, jest w stanie ktoś sprawdzić, czy wszystko jest OK?
Od lat kupuję na Allegro z przesyłką do paczkomatów, czasem wysyłam, kilka razy miałam styczność z One Boxem i już taki przypadek.
Widzę, że przesyłka jest już w drodze, więc powinno być OK. Ale nerwy niepotrzebne, więcej raczej z tej formy wysyłki w najbliższym czasie nie skorzystam, tym bardziej zamawiając na Allegro, zostanę przy paczkomatach.
@lilak5 najprawdopodobniej to problem techniczny wynikający z warunków atmosferycznych. Najważniejsze, że otrzymałeś informację o tym, że przesyłka jest już w drodze. Dziękujemy za zgłoszenie, na przyszłość w takiej sytuacji, najlepiej od razu dzwonić na naszą infolinię (nr 616 306 997).