anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

One box zielony

ULRYBA
#7 Wielbiciel

Dlaczego mając SMART nie mogę zamówić bezpłatnie do One Box powyżej 45zł? Jak wybieram kilka produktów powyżej 45 zł i chcę wybrać opcję dostawy One Box zielony to się podziewa taka możliwość. Natomiast zamówienie poniżej 45 zł plus oczywiście opłata za transport jest możliwa. Dlaczego?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ULRYBA 

Bo któraś oferta nie ma wyboru One Box. Trzeba przejrzeć każdą. Pewnie któryś asortyment jest za duży.

oznacz moderatorów

ULRYBA
#7 Wielbiciel

ma dostawę do one box ale poniżej 45 zl, jak dodaje np 2 szt czegoś i robi się zamówienie na powyżej 45 zl z darmową dostawą  to opcja dostawy do one box znika, nie wiem czy to jest takie niezrozumiale. nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Pokaż linki do ofert w których chcesz dokonać zakupu.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ULRYBA 

No bo pewnie to drugie coś nie ma dostawy do One Boxa

oznacz moderatorów

ULRYBA
#7 Wielbiciel

dodaję 2 takie same produkty, robi się kwota wyższa niż 45 zł i opcja dostawy na one box znika. Naprawdę nikt nie rozumie? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ULRYBA @No to pokaż link do tej oferty gdzie znika one box. 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ULRYBA  wszystko rozumiemy, tylko daj jakiś przykład , tak jak prosił @komis-bell 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Przy wyborze dostawy kliknij zielony napis ZMIEŃ. Następnie ZOBACZ WSZYSTKIE NA MAPIE i na koniec FILTRUJ PUNKTY - tam wybierz interesujący Cię rodzaj punktu odbioru. 

Nieźle Allegro z tym namieszało co? 🙉😅

oznacz moderatorów

ULRYBA
#7 Wielbiciel

Dziękuję za podpowiedz, niestety ta opcja nic nie daje bo do wyboru są punkty odbioru a nie skrzynki One Box.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ULRYBA prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków (z widocznym problemem, o którym wspominasz) na maila spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości, podaj link do tego wątku.

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów