Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Niedawno zamówiłem dwie paczki z dostawą przez Allegro One. Pierwsza z nich przyszła następnego dnia, jednak druga nie doszła do tej pory. Zamówienie miało miejsce 2 lipca. Według aplikacji przesyłka od 3 lipca jest ciągle w drodze. Tak więc, gdzie jest moja paczka @Allegro_One ?
Z góry dziękuję za konkretną odpowiedź.
@Artius_Artius Wszystko się zgadza , skuteczność doręczalności łonów oscyluje w okolicy 50%
Trochę to żałosne.
@Artius_Artius masz czas to przejrzyj , praktycznie co drugi wątek na Gadane dotyczy łonów , piszą klienci oraz sprzedawcy , to się dzieje od początku istnienie tej formy dostawy , a nasiliło się jak zmusili firmy do wprowadzenia
Istnieje jakaś szansa, że ta paczka do mnie przyjdzie, czy raczej mam to pisać na straty? Wgl co teraz robić, reklamacja, czy jak?
@Artius_Artius poproszę osoby ,które mogą conieco zadziałać @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Ze sprzedawcą kontaktowałeś się w sprawie ?
Jeszcze nie, bo w sumie co może mi powiedzieć sprzedawca? Że wysłał paczkę?
Ale już piszę do sprzedawcy.
Wgl dzięki za pomoc :).
@Artius_Artius od tego należy zacząć , sprzedawca zna , a przynajmniej powinien znać kanały umożliwiające skuteczną interwencję .
Przed chwilą otrzymałem odpowiedź.
Cytując sprzedającego: "Witam, Towar od nas wyjechał 3 lipca przewożnik nie zgłaszał nam póki co żadnych problemów z przesyłką".
Przewoźnik nie zgłasza problemów a paczki nadal nie ma xd.
@Artius_Artius kiepska ta odpowiedź bo jak się domyślam nadawcą jest przedsiębiorca ,sugeruję skorzystać z przycisku ,,zgłoś problem z zakupem ,, Masz go w szczegółach zakupu .
Tak właśnie zrobiłem, zgłoś problem z zakupem, wybrałem opcję " nie otrzymałem towaru" i to jest odpowiedź sprzedającego.
@Artius_Artius , kontynuuj dyskusję , jutro o tej porze na dole w dyskusji pokarze się przycisk ,, poproś o pomoc ...,,
Musiałyby chyba najpierw istnieć. A teraz dostają odpowiedź, ze mogą reklamować. Jakoś nie widziałam żeby po reklamacji jakaś paczka cofnęła się w czasie i dotarła w terminie....
@Artius_Artius Proszę, podaj numer przesyłki, o którą chodzi.
Witam w_kiwi
Numer przesyłki: A000T2G859
W dalszej wiadomości ze sprzedającym napisał, że postara się ustalić o co chodzi.
@Artius_Artius Zgadza się, jesteśmy w kontakcie ze sprzedającym i staramy się ustalić co się dzieje z przesyłką.
Paczka została oznaczona w aplikacji jako zagubiona. Czyżby umarł w butach?
Pierwsze paczka zagubiona, druga dotarła bez problemu. Kupujący bardzo miły. Sprawa wyjaśniona. Nigdy więcej wysyłki przez AllegrOne.