Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka została nadana przez sprzedającego. W szczegółach zakupu przesyłka jest opóźniona i cały czas ''w drodze''. Ta informacja jest już 12 dni.
@marzenka607 Wskaż proszę numer przesyłki lub zamówienia, którego dotyczy Twoje zgłoszenie. Sprawdzę co tam się dzieje. 😉
@marzenka607 Zadzwoń: 722 444 000 lub 746 600 000
@marzenka607
Dzień dobry,
prosimy podjęcie bezpośredniego kontaktu z naszym BOK poprzez dogodny kanał kontaktu:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy przygotować szczegółowy opis zawartości oraz dane do kontaktu z oddziałem (numer telefonu oraz adres mailowy).
W imieniu firmy InPost przepraszamy za opóźnienie w procesowaniu paczki.
Nooo.... nareszcie coś nowego , jak nie One na Gadane to DPD , ale @InPost czasem też da ciała , jak znam życie długo nie będzie podobnego wątku ...TAK TRZYMAĆ !!