Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak opcji bezpłatnego zwrotu pomimo, że informacja o darmowym zwrocie widniała na stronie oferty. Dotyczy zamówienia 95e868b0-5ff4-11ef-a612-bb6014031ac5, nr zwrotu 5QY5/2024. Proszę o wsparcie i zapewnienie darmowego zwrotu.
Taka sama sytuacja została rozwiązana pozytywnie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-one-dla-kupuj%C4%85cych/opcja-bezp%C5%82atnego-zwrotu-prze...
zacznij od tego że nie zawsze darmowy zwrot jest tym czym przyszło szczegóły zwrotu masz w zakupie zerknij jaką darmową metodę zwrotu sprzedawca udostępnił
Cześć, @paduch. Widzę, że zamówienie było zrealizowane z darmową dostawą Allegro Smart, więc w tym przypadku zwrot jest również darmowy.
Czy wykonałeś wszystkie kroki opisane w tej instrukcji?
Tak, wszystko zostało wykonane jak w instrkucji. Brak możliwości zwrotu z AllegroSmart/ AllegroDelivery. Wysyłka własna wymaga pokrycia kosztów przeze mnie.
@paduch w takiej sytuacji napisz proszę do nas przez formularz, który znajdziesz po kliknięciu w napis "napisz do nas" w pierwszej opcji.
Tak też zrobiłem w sobotę, gdy pojawił się problem. Wysyłam wiadomość jeszcze raz.
@paduch jeśli wysyłałeś już wiadomość, to nie musisz robić tego ponownie. Poczekaj proszę teraz na odpowiedź.