Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce dokonać zwrotu zakupionego 7 dni temu towaru, ale mimo, że zakup był jako smart od smart sprzedawcy, opcja bezpłatnego zwrotu jest wyłączona.
Nie mogę więc wygenerować kodu zwrotu.
Są dostępne opcje płatne, ale chciałbym tego uniknąć, bo z tego co jarze SMART zobowiązuje....?
Proszę o pomoc.
@Kbe_28 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
NUMER ZAMÓWIENIA
07c772a0-71a8-11ee-87dc-a51ed97be852
@Kbe_28 dziękuję! Wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Kbe_28 najprawdopodobniej problem wynika z wybranej przez sprzedającego metody dostawy. Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail w tej sprawie (nr 37034865).
Dziękuję, zaraz sprawdzę
Jeszcze raz dziękuję za pomoc i rozwiązanie mojego problemu - kurier dzis ma ode mnie odebracć paczkę ze zwrotem. Pozdrawiam!
@Kbe_28 zacznij od tego że nie zawsze darmowy zwrot jest tym czym przyszło szczegóły zwrotu masz w zakupie zerknij jaką darmową metodę zwrotu sprzedawca udostępnił, druga rzecz czy oferta przypadkiem nie ma ograniczonego prawa do zwrotu bo tu system allegro się może wykrzaczyć i pozwala na zwrot czegoś czego zwracać nie można ze względów np higienicznych
Dzięki za odpowiedz. Tak właśnie wszystko sprawdziłem i zwrot jak najbardziej powinien być dostępny. Na szczęście dzięki tej dyskusji sprawa została pozytywnie wyjasniona przez Allegro.