Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce dokonać zwrotu zakupionego 7 dni temu towaru, ale mimo, że zakup był jako smart od smart sprzedawcy, opcja bezpłatnego zwrotu jest wyłączona.
Nie mogę więc wygenerować kodu zwrotu.
Są dostępne opcje płatne, ale chciałbym tego uniknąć, bo z tego co jarze SMART zobowiązuje....?
Proszę o pomoc.
NUMER ZAMÓWIENIA
07c772a0-71a8-11ee-87dc-a51ed97be852
Dziękuję, zaraz sprawdzę
Jeszcze raz dziękuję za pomoc i rozwiązanie mojego problemu - kurier dzis ma ode mnie odebracć paczkę ze zwrotem. Pozdrawiam!
@Kbe_28 zacznij od tego że nie zawsze darmowy zwrot jest tym czym przyszło szczegóły zwrotu masz w zakupie zerknij jaką darmową metodę zwrotu sprzedawca udostępnił, druga rzecz czy oferta przypadkiem nie ma ograniczonego prawa do zwrotu bo tu system allegro się może wykrzaczyć i pozwala na zwrot czegoś czego zwracać nie można ze względów np higienicznych
Dzięki za odpowiedz. Tak właśnie wszystko sprawdziłem i zwrot jak najbardziej powinien być dostępny. Na szczęście dzięki tej dyskusji sprawa została pozytywnie wyjasniona przez Allegro.