Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj odebrałem 3 przesyłki w paczkomacie ONE BOX , to co zobaczyłem w skrytce to po prostu brak słów, paczki wyglądają jakby leżały gdzieś na placu "pod chmurką" mokre opakowania, kartony rozerwane i coś takiego kurier pakuje do paczkomatu. Ostatni raz wybrałem dostawę przez zielone paczkomaty , przestrzegam wszystkich NIE WYBIERAJCIE DOSTAW do ALLEGRO ONE BOX
nooo... szkoda tylko ,że przekonałeś się na wsłasnej skórze , a nam sprzedawcom wpychają na siłę grożąc utratą smarta , fotek pewnie nie zobaczymy bo moderatorki nie zatwierdzą , albo usuną Twój cały wpis .
⛲
@110433685 W przypadku uszkodzonych przesyłek zachęcamy do złożenia reklamacji. Tutaj jest formularz. Na pewno ta sytuacja wymaga wyjaśnienia. Przepraszamy za nią.
@Allegro_One Wiesz co robi Inpost jeśli doprowadzi przesylkę do takiego stanu , owszem czasem się zdarza , u mnie w tym roku jedna , ale nie trafiła do klienta , wróciła do mnie , a na maila otrzymałem gotowy protokół szkody wraz z dokumentacją zdjęciową . W tym miejscu zakończę choć ciśnie mi się jeszcze kilka słów .
i do Ciebie @110433685 ,, ja Cię kręcę ,,.... nic innego mi do głowy nie przychodzi .
Dzisiaj otrzymałem informację, że reklamacja została uznana 😃
@110433685 Wielkie dzięki, już sobie zapisałem te zdjęcia, kto wie, pewnie się przydadzą w przyszłości.
@mdrogeria Mi Inpost raz rozwalił paczkę, ale to była wina Sprzedawcy (kiepski karton). Wyglądał niewiele lepiej, ale zamówienie było kompletne i nawet nie zniszczone 😄 Kiedyś jak byłem chory to narozrabiałem z nadawaniem paczek, to też Inpost do mnie zadzwonił i wyprostował pomyłki - tak żeby nie narażać mnie na niepotrzebne koszty, a żeby klienci mogli dostać szybko paczki (z adnotacją, żeby uważać w przyszłości i już tak nie robić). DHL jak rozwalił paczkę, to tez sklejał swoimi taśmami firmowymi i robili zdjęcia, gdyby czegoś brakowało. DPD natomiast potrafi uszkodzić nawet paczki pancerne i wszystko mają w pupci.
Trochę zamokły daszku brak, po prostu tak szanują kupującego.
@drekenzes moją przejechał samochód lub wózek widłowy , tak wnoskuję po uszkodzeniach .
@mdrogeria u mnie inpost raz przejechał kaski wózkiem widłowym a raz furgonetką
@mdrogeria Kontrahent raz wpadł na pomysł, by wysyłać palety z DPD - po miesiącu zrezygnował. Ja swoją paletę dostałem z pancernymi kartonami, które wózek widłowy przedziurawił. Kurier przy dostawie od razu przepraszał i mówił, że sam nie wie co oni robili z tą paletą na magazynie... Na szczęście o centymetry widły minęły wrażliwy towar.
Jak wspominamy ciekawe przygody z kurierami, to u mnie na przykład kurier poczty przyjechał z dużym, dostawczym samochodem z małą paczka upchnięta "na wcisk" na samej górze. Jak ją wyjął, to reszta paczek wystrzeliła i zasypały go do ramion. Wyciągnął rękę do góry i tekst: "Mam k....a, nic się nie stało".
Raz kurier DHL dostarczył paczkę z samego rana, ale tak się spieszył, że nie zamknął drzwi w samochodzie, biegłem za nim kawał drogi krzycząc że ma otwarte drzwi, ale ten dał gazu i w nogi. Po 50 metrach zaczęły się wysypywać, na szczęście na samym końcu drogi zauważył co się dzieje... i pół ładunku na drodze.
A najlepsze było, gdy wprowadzali skanery kurierom. Nie miały zasięgu i nie chciały skanować kodów z paczek.... O tym, że kurier jest u mnie to przez mur słyszałem wiązanki z "k....a". Raz był, zadzwonił, schodzę a kurier ucieka... Przyjechał za 3 godziny z papierowymi kartkami na podpis że odebrano...
A upierdliwym klientom, to mam czasem ochotę przedstawić jak wygląda dostawa towaru, który zamówili. Od jego początków na drugim krańcu świata do momentu, gdy odebrał paczkę. Mój towar nosi ślady potu, krwi i łez... Ja mam specyficzny towar, i nawet moja krew zaznaczyła niejedną paczkę 😕 Ale bywają klienci dociekliwi (coraz rzadziej). Jak ktoś chce wiedzieć więcej, to daje mu dodatkowe informacje. Oraz informację o tym, że kupując tą pi e rdołke, to pomógł komuś w życiu na drugim krańcu świata..
@drekenzes DPD kiedyś dostarczyło mi paletę , żenująca sprawa , rozerwany strech , pod nim rozerwany karton i wyjęte 2 / słownie --DWA !!! / mydła o wartości kilku złotych , zgłosiłem to hurtownikowi i od tamtej pory paletki przywozi Pocztex , poza jednodnowymi poślizgami w dostarczeniu żadnych problemów .
@mdrogeria wyobraź sobie minę złodzieja co liczył na markowe perfumy a tu po takim wysiłku w dobieraniu się do zawartości wyciąga 2 mydełka ps cała paleta mydła czy zabrał się od złej strony za szabry
@az1rael 🙂 była to tzw. półpaletka same mydła
@mdrogeria zlodziej ydiota pewnie myślał że tam sztabki złota 😄
@az1rael pewnie był zaskoczony jak wyciągnął łapę z mydłami ,ale jak już wyciągnął to zabrał .
@110433685 matko bosko wygląda jakby to pies wszamał i zwrócił a teraz reklamację składaj bo masz 7 dni na wniesienie zastrzeżeń i spisanie protokołu szkody. Reklamujesz u nadawcy.
Jak można nie czuć wstydu, pakując coś takiego do boxa, to ja nie wiem... Podejrzewam, że Inpost nigdy nie dopuściłby do takiej sytuacji. A o nich mam mega pozytywne zdanie. Jeśli tylko bym mogła, całą sprzedaż wysyłałabym tylko nimi. Ehhh...
No rzeczywiście nieźle się spisalixD. Teraz do świąt będzie coraz gorzej z tym. Ale inpost też ostatnio potrafi. Niedawno ich dział reklamacji przysłał informację o zniszczonej paczce i uzupełnieniu procesu reklamacyjnego. Myślałam, że w końcu jakieś szkło dali radę rozwalić. Ale nie to były 2 cienkie książeczki owinięte grubą warstwą folii i w kopercie bąbelkowej. I to naprawdę solidnie opakowane, bo mąż ma paranoje z pakowaniem, a akurat on robił. Aż jestem w szoku, że sami sami poinformowali i proces reklamacji rozpoczęli, jak jeszcze zwrot od ubezpieczyciela dostanę to z krzesła ze zdziwienia spadnę....
Tyle, ze jak widać różnica taka, ze inpost powiadamia, a one udaje głupa...
@AnnaG-Antyki wszystki synptomy wskazują na to ,że dostaniesz .